    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: co to za cyrk z wyłączaniem grup ?
    Date: Sun, 25 Feb 2024 17:55:03 -0000 (UTC)

    ws.com>

    Tak, wycięty:

    Feb 21 13:02:37 kvm innd: rejecting[python]
    <17b5df1ee7bbbbf4$76805$105726$6...@n...viperne
    ws.com> 439 Blacklisted From

    > Te "filtry" to musi być jakaś śliska sprawa. Tu przyznam, że odkąd
    > zaczęła się sprawa z guglospamem, przestawiłem swój odbiornik na
    > częstotliwość takich serwerów. Po prostu lubię misć dostęp do całości, a
    > treści do czytania wybieram sam, z pomocą KF. Cenzura mi nie jest
    > potrzebna. A nie przepraszam, "cenzurują" zawsze ONI, my "filtrujemy".

    Miałem podobne obiekcje, gdy wprowadzałem te filtry. Dlatego powstały
    grupy chmurka.spam.*, na które jest repostowane wszystko, co złapie się w
    te moje customowe filtry. Dla przejrzystości, właśnie po to, żeby nikt nie
    oskarżył mnie o cenzurowanie Usenetu, ale też po to, żeby móc wyłapywać
    fałszywki.

    Przez chwilę korzystałem z NoCeM-ów generowanych przez inne serwery, ale
    wtedy były fałszywki. Fałszywki wyłapałem, repostnąłem na chmurkę tak,
    żeby były tam, gdzie miały być, i zrezygnowałem z cudzych filtrów. Moje są
    napisane specjalnie tak, żeby było jak najmniej fałszywek (póki co nie
    trafiła się żadna).

    Wspomniany spamowy post wylądował na grupie chmurka.spam.pl.other:

    Osobna sprawa to decyzja, żeby nie filtrować idiotów, a jedynie spam.
    Czyli jak ktoś ma ewidentnie nawalone pod czaszką i wypisuje jakieś
    brednie, ale wypisuje to ręcznie, to niech wypisuje i niech każdy sobie go
    wrzuci do KF-a sam, jak ma ochotę. Ale jak spam przychodzi tonami
    (kilkadziesiąt tysięcy automatycznych postów dziennie), to chcę go
    filtrować, bo inaczej grupa dla wielu osób będzie nieużywalna. A jak mi
    nie ufają (nie powinni ślepo ufać!) to mają chmurka.spam.pl.other dla
    polskich grup (i chmurka.spam.pl.thai dla tajskiego spamu w polskich
    grupach, ale to już na szczęście przeszłość).

    --
    Kiedyś pijany zając włóczył się po rżysku,
    A spotkawszy niedźwiedzia, naprał go po pysku.