  • 21. Data: 2012-05-21 08:37:10
    Temat: Re: co po PR2CV?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sun, 20 May 2012 14:41:03 +0200) ktos podajacy sie za sowa
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > trzymaja zawsze i nie zaskakuja? :)
    > znakiem polecasz w ciemno?;)
    > i, ze "bedzie pan zadowolony"?

    Nie wiem jak na mokrym, ale na suchym trzymają fenomenalnie. Katuję już
    trzeci komplet.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 22. Data: 2012-05-21 15:10:48
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 21.05.2012 Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał/a:
    > Dnia (Sun, 20 May 2012 14:41:03 +0200) ktos podajacy sie za sowa
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Nie wiem jak na mokrym, ale na suchym trzymają fenomenalnie. Katuję już
    > trzeci komplet.

    PP2CT to najlepsze jakie znam, opony na mokre, znaczy najbardziej mi
    pasują. Tyle że dawno już nie sprawdzałem możliwości konkurencji,
    więc mogło się sporo pozmieniać. Ogólnie trzymają na tyle dobrze,
    że jeżdżąc prawie codziennie po mieście nie szukam alternatyw.

    --
    kakmaragmaildotcom

  • 23. Data: 2012-05-21 15:26:14
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 21 May 2012 13:10:48 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za kakmar
> [...]

    > więc mogło się sporo pozmieniać. Ogólnie trzymają na tyle dobrze,
    > że jeżdżąc prawie codziennie po mieście nie szukam alternatyw.

    Jak kiedyś będę miał okazję pojeździć po mokrym torze (na czym mi prawdę
    mówiąc wcale nie zależy - wolę jak jest sucho) to zdam relacje z
    zachowania na mokrym.

  • 24. Data: 2012-05-21 15:40:15
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 21.05.2012 15:26, Piotr Klimek wrote:
    > na czym mi prawdę
    > mówiąc wcale nie zależy - wolę jak jest sucho

    A powinno. Uślizgi jest relatywnie łatwiej "ogarnąć" doświadczając ich
    przy mniejszych prędkościach.

    W sumie myślałem podobnie dopóki trochę w deszczu (niestety nie na
    torze, ale po górskich serpentynach) nie pojeździłem. Pouczające i
    wiedza przyda się kiedy sucho.

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 25. Data: 2012-05-21 15:48:29
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 21 May 2012 15:40:15 +0200) ktos podajacy sie za duddits
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > A powinno. Uślizgi jest relatywnie łatwiej "ogarnąć" doświadczając ich
    > przy mniejszych prędkościach.

    Dlatego staram sie regularnie jeździć pitbajkiem.
    http://pitbikeracing.pl/page5.php
    Tam można sobie potrenować uślizgi przodu i tyłu przy małych prędkościach.
    Ostatnio trenowałem sobie też hajsajdy :) Poza tym enduro też uczy jazdy
    w uślizgu. To wszystko później przydaję się w jeździe dużym motocyklem po
    dużym torze.

    > W sumie myślałem podobnie dopóki trochę w deszczu (niestety nie na
    > torze, ale po górskich serpentynach) nie pojeździłem. Pouczające i
    > wiedza przyda się kiedy sucho.

    Jadąc na tor wolę mieć ładną pogodę :)

  • 26. Data: 2012-05-21 15:54:30
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 21.05.2012 15:48, Piotr Klimek wrote:
> [...]
    > w uślizgu. To wszystko później przydaję się w jeździe dużym motocyklem po

    To oczywiście prawda, mnie bardziej chodziło o to, że nie należy się
    obawiać tak tej jazdy w deszczu. Czasem to pożyteczne doświadczenie,
    wcale niestraszne.

    A ja wolę być odpowiednio ubrany ;)

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 27. Data: 2012-05-21 15:59:27
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 21 May 2012 15:54:30 +0200) ktos podajacy sie za duddits
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > To oczywiście prawda, mnie bardziej chodziło o to, że nie należy się
    > obawiać tak tej jazdy w deszczu. Czasem to pożyteczne doświadczenie,
    > wcale niestraszne.

    Obawiać nie, ale mając wybór jechać na trackday jak pada lub nie pada to
    wybieram to drugie po prostu.

    > A ja wolę być odpowiednio ubrany ;)

    Jakoś sobie nie wyobrażam śmigania po torze w ciuchach na deszcz.

  • 28. Data: 2012-05-21 16:01:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/21/2012 03:54 PM, duddits wrote:

    > To oczywiście prawda, mnie bardziej chodziło o to, że nie należy się
    > obawiać tak tej jazdy w deszczu. Czasem to pożyteczne doświadczenie,
    > wcale niestraszne.

    A czasem warto sobie poodkręcać i nauczyć się opanowywać uślizgi tyłu i
    np przy dojazdach do świateł poćwiczyć uślizgi przodu przy małych
    prędkościach i nauczyć się szybko odpuszczać - przydaje się przy
    uślizgach przodu przy większych prędkościach które często gęsto kończą
    się szlifem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2012-05-21 16:05:32
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 21.05.2012 15:59, Piotr Klimek wrote:
    > Obawiać nie, ale mając wybór jechać na trackday jak pada lub nie pada to
    > wybieram to drugie po prostu.

    Nie wiem po co mi to tłumaczysz. Przecież zrobisz jak chcesz :)

    > Jakoś sobie nie wyobrażam śmigania po torze w ciuchach na deszcz.

    No ja też nie, choć pewnie można :)

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja