  • 11. Data: 2012-05-15 20:12:35
    Temat: Re: co po PR2CV?
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-15 20:00, AZ pisze:

    > To w takim razie zamulasz :P

    bo ja to Panie mientka faja z internetu jestem

    --
    sowa czyHa

  • 12. Data: 2012-05-15 20:20:45
    Od: "inż. Mamoń" <a...@g...com>

    sowa wrote:

    > miales PR2?
    > w sensie, ze "trojki" lepsze od "dwojek"?

    Dwojek nie mialem, mialem jedynki
    Na trojkach moto prowadzi sie bardzo neutralnie i pewnie
    Jeszcze ich dobrze nie dotarlem, a juz byly pozamykane
    A ja sie dopiero rozjezdzam po poltorarocznej przerwie

    inż. Mamoń
    GSF1200SK1

  • 13. Data: 2012-05-15 20:58:43
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "sowa" napisał w wiadomości grup
    > miales PR2?

    Ja mialem.

    > w sensie, ze "trojki" lepsze od "dwojek"?

    Ciezko wyczuc, ale mam wrazenie ze na suchym i cieplym jest bez zmian, na
    suchym i zimnym bez zmian, a na mokrym jest lepiej. Inna sprawa, ze jak sie
    dwojki konczyly to w deszczu juz im rowkow brakowalo;).

    Ogolnie czytajac zagraniczne opinie to na 100% sie nie pogorszylo (tez tak
    twierdze), a podobno troche trwalsze sa (to jeszcze sprawdzam).

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 14. Data: 2012-05-17 17:55:31
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On 15 Maj, 20:12, sowa <m...@p...onet.pl> wrote:

    > bo ja to Panie mientka faja z internetu jestem

    Powiedz cos, czego jeszcze nie wiemy ;)

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i (nie
    sprzedam za zadne skarby)

  • 15. Data: 2012-05-17 22:19:26
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 maja 2012 19:56:30 UTC+2 użytkownik sowa napisał:

    > komplet caly (przod+tyl) dlugo jedzie juz, ponad 20kkm
    Uomatko. Przy takiej trwalosci gum wez sobie PP2CT. Sa teraz w bardzo dobrych cenach
    (kolo tysia) a trzymaja tak, ze czternastka ma przytarty blok silnika.

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 16. Data: 2012-05-17 23:03:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/17/2012 10:19 PM, doktorski wrote:
    > Uomatko. Przy takiej trwalosci gum wez sobie PP2CT. Sa teraz w bardzo dobrych
    cenach (kolo tysia) a trzymaja tak, ze czternastka ma przytarty blok silnika.

    Dobrze, że nie głowicę ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2012-05-17 23:11:51
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-05-17 23:03, AZ pisze:

    > Dobrze, że nie głowicę ;-)

    Najlepsi przycieraja wlew paliwa

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 18. Data: 2012-05-18 09:39:27
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Kuczu napisał(a):
    > Najlepsi przycieraja wlew paliwa

    Wlasnie, jakie lac paliwo do motura w ktorym wczesniej bylo tylko U95?
    Mozna lac 98? Nie rozszczelni to gaznika?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 19. Data: 2012-05-18 09:48:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/18/2012 09:39 AM, Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > Wlasnie, jakie lac paliwo do motura w ktorym wczesniej bylo tylko U95?
    > Mozna lac 98? Nie rozszczelni to gaznika?

    Hmmm... ja bym Cipo lecił kolego żebyś to przejściowo robił i wlewał za
    każdym tankowaniem coraz więcej 98.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2012-05-20 14:41:03
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-17 22:19, doktorski pisze:

    > ...gum wez sobie PP2CT...
    > ...a trzymaja tak...

    trzymaja zawsze i nie zaskakuja? :)
    znakiem polecasz w ciemno?;)