  • 1. Data: 2012-05-15 13:40:40
    Temat: Ogórek na dziś, czyli 3 busy na 7 i dzielna policja.
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Wielki medialny sukces policji, zatrzymali trzech turystów na haykach,
    na wycieczce na "7". Policzyli im sporo punków z bonusami.
    Tak więc warto pamiętać żeby patrzeć co się wyprzedza i co za nami
    jedzie. Zwłaszcza jak jedzie szybko.

    Dla ciekawych:
    <http://www.tvn24.pl/-1,1744565,0,1,szalencza-jazda-
    motocyklistow-po-36-punktow-na-glowe,wiadomosc.html>
    <http://tnij.org/qovz>

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 2. Data: 2012-05-15 13:57:08
    Od: "Jacek" <J...@b...pl>

    > Wielki medialny sukces policji, zatrzymali trzech turystów na haykach,

    I myślisz, że to mądre jechać 210 na drodze 2 kierunkowej jednojezdniowej?
    Takie głupki właśnie psują opinie motocyklistom.
    Wpadnie na ciebie taki osioł z tyłu, albo go wyniesie na łuku i skasuje
    innego motocykliste.

  • 3. Data: 2012-05-15 14:13:01
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Jacek" <J...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Takie głupki właśnie psują opinie motocyklistom.
    > Wpadnie na ciebie taki osioł z tyłu, albo go wyniesie na łuku i skasuje

    nawet nie otworzyłeś linka
    akurat to była dwujezdniowa z oddzielonymi pasami...

  • 4. Data: 2012-05-15 14:14:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/15/2012 01:57 PM, Jacek wrote:

    > I myślisz, że to mądre jechać 210 na drodze 2 kierunkowej jednojezdniowej?

    Ja tam widzę drogę dwujezdniową (dwie oddzielone jezdnie w różnych
    kierunkach).

    > Takie głupki właśnie psują opinie motocyklistom.
    > Wpadnie na ciebie taki osioł z tyłu, albo go wyniesie na łuku i skasuje
    > innego motocykliste.

    Uwielbiam stwierdzenie o opini motocyklistów... MC lubują się w
    napierdalaniu tych niepokornych psujących im prawdziwym motocyklistom
    opinie, może się zapiszesz?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-05-15 14:14:14
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek" <J...@b...pl> napisał

    > I myślisz, że to mądre jechać 210 na drodze 2 kierunkowej jednojezdniowej?

    Gdzie tam widziałeś drogę 2 kierunkową jednojezdniową?

    --
    Hinek

  • 6. Data: 2012-05-15 14:14:57
    Od: songoku <g...@g...com>

    On 15 Maj, 13:57, "Jacek" <J...@b...pl> wrote:

> [...]
    > Takie głupki właśnie psują opinie motocyklistom.
    > Wpadnie na ciebie taki osioł z tyłu, albo go wyniesie na łuku i skasuje

    Jacek nie po to kupuję moto, żeby przepisowo jeździć bo to nudne jest.
    Ja bym jeszcze pogonił :-P

    Pozdro
    Songoku
    ZX10R 2011 ABS

  • 7. Data: 2012-05-15 14:33:09
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-05-15 13:40, kakmar pisze:
> [...]
    >
    > Dla ciekawych:
    > <http://www.tvn24.pl/-1,1744565,0,1,szalencza-jazda-
    motocyklistow-po-36-punktow-na-glowe,wiadomosc.html>

    Dziwi mnie jedno:
    jadą za takimi ostro. Doganiają ich i co? I spokojna rozmowa, jak z
    kumplami. W USA to by takich rzucili na ziemię, skuli. Człowiek by
    wiedział, że przesadził z tym łamaniem przepisów.

    Podobnie, gdy oglądam w TVN Turbo te policyjne programy. "Panie
    kierowco, zapraszam na tylne siedzenie... to ile się jechało?".

    Znowu rozmowa jak przy herbatce. Policjanci bez żadnej asekuracji
    żartują sobie z "ofiarą" i szukają wspólnych znajomych. Nie budzi to
    mojego szacunku do władzy.

  • 8. Data: 2012-05-15 14:34:24
    Od: "Jacek" <J...@b...pl>

    >Jacek nie po to kupuję moto, żeby przepisowo jeździć bo to nudne jest.
    >Ja bym jeszcze pogonił :-P

    Poszli by na tor, tam mogą i 300 lecieć.
    Pooglądaj czasem filmy jak giną ludzie na motorach przez takie głupie
    popisy.
    Na youtube tego sporo jest.

    Jest tam taki jeden jak koleś daje w palnik i na łuku wynosi go na 2 pas.
    Po którym jedzie inny koleś na motorze z dziewczyną.
    I to jest koniec historii - 3 trupy.

    W tym 2 przez idiote na motorze.

    Na kursie powinny być ze 3h takich filmów przymusowego oglądania.

  • 9. Data: 2012-05-15 14:44:40
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Jacek napisał(a):
    > Na kursie powinny być ze 3h takich filmów przymusowego oglądania.

    i 3 godziny teori o waleniu i fizyce

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 10. Data: 2012-05-15 14:48:13
    Od: ursyn <u...@g...com>

    O ja jebie, Ty to wolałbyś chyba żeby przy każdym przewinieniu policjant walił
    delikwenta pałą po piętach od razu. I rozumiem że jesteś z grupy ludzi która nigdy
    przenigdy nie złamała prawa... no tak zapomniałem że Ty nie jeździsz tylko o tym
    piszesz.