  • 1. Data: 2012-05-09 14:44:24
    Temat: Cebula zgasła przy 150 km/h
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Koleżka mój na cb500 rozbujał się do 150 km/h i mu padaka zgasła. Dało
    się odpalić po paru minutach dopiero, od tej pory jeździ bez
    niespodzianek, ale już tak szybko nie pocina. Co to może być?

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
    --
    Kawidło GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 2. Data: 2012-05-09 18:53:50
    Temat: Re: Cebula zgasła przy 150 km/h
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 9 Maj, 14:44, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:
    > Koleżka mój na cb500 rozbujał się do 150 km/h i mu padaka zgasła. Dało
    > się odpalić po paru minutach dopiero, od tej pory jeździ bez
    > niespodzianek, ale już tak szybko nie pocina. Co to może być?

    Się Hunda przytarła?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-05-09 18:58:02
    Od: amos <g...@g...com>

    On 9 Maj, 14:44, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:
    > Koleżka mój na cb500 rozbujał się do 150 km/h i mu padaka zgasła. [...]
    > Co to może być?

    Normalne. Takie zabezpieczenie, aby nie latac powyzej 150/m ;D

    --
    zdrowka
    amos

  • 4. Data: 2012-05-09 19:09:31
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 9 Maj, 18:53, AZ <a...@g...com> wrote:
    > Się Hunda przytarła?

    W jakim sensie? Że zatarł się silnik?
    Chyba nie, bo później normalnie jeździł i było ok.
    Dzisiaj znowu na autobanie jechał pod 130 i w pewnym momencie padaka
    zaczęła przygasać,
    zwolnił trochę i się uspokoiło. Czy to może być jakiś syf na dolocie
    paliwa?

  • 5. Data: 2012-05-09 21:11:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 9 Maj, 19:09, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:

> [...]
    > zaczęła przygasać,
    > zwolnił trochę i się uspokoiło. Czy to może być jakiś syf na dolocie

    Może, a może niech sprawdzi odpowietrzenie zbiornika.

    --
    Artur
    ZZR 1200