  • 1. Data: 2012-05-11 09:54:13
    Temat: Regulacja luzow zaworowych
    Od: amos <g...@g...com>

    Witajcie,
    czy wystepuja jakies symptomy wskazujace na koniecznosc
    przeprowadzenia regulacji?

    Pytam, poniewaz bedac realista zakladam, ze licznik przebiegu moze
    wskazywac nie koniecznie prawdziwa wartosc.

    Wedlug licznika, regulacje powinienem zrobic przy 24 tkm, wiec
    pozostalo mi jeszcze ponad 3k Czy specjalista jest w stanie bez
    rozbierania silnika zakwalifikowac go do regulacji?

    Pytanie dotyczy duzego Horneta.
    --
    zdrowka
    amos

  • 2. Data: 2012-05-11 19:57:00
    Temat: Re: Regulacja luzow zaworowych
    Od: benywariat <m...@o...pl>

    On 11 Maj, 09:54, amos <g...@g...com> wrote:
> [...]
    > pozostalo mi jeszcze ponad 3k Czy specjalista jest w stanie bez
    > rozbierania silnika zakwalifikowac go do regulacji?

    powiem tak nie ma doświadczenia z hornetem ale w bandicie jest tak ze
    jak nie slyszy sie zaworow to tzreba je regulowac ;)

    --

    pozdr Beny

  • 3. Data: 2012-05-15 07:34:04
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-11 09:54, amos pisze:
    > Witajcie,
    > czy wystepuja jakies symptomy wskazujace na koniecznosc
    > przeprowadzenia regulacji?

    Tak, za maly/za duzy luz zaworowy :)

    > pozostalo mi jeszcze ponad 3k Czy specjalista jest w stanie bez
    > rozbierania silnika zakwalifikowac go do regulacji?

    Tam nie trzeba rozbierac silnika, wystarczy zdjac pokrywe zaworow.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 4. Data: 2012-05-15 09:38:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/11/2012 09:54 AM, amos wrote:
    > Witajcie,
    > czy wystepuja jakies symptomy wskazujace na koniecznosc
    > przeprowadzenia regulacji?

    W przypadku za dużego luzu może klepać, w przypadku za małego nie bardzo
    tzn. też ale to jak już jest pozamiatane i trzeba robić głowicę.

    > Pytam, poniewaz bedac realista zakladam, ze licznik przebiegu moze
    > wskazywac nie koniecznie prawdziwa wartosc.

    W sensie? W motocyklu drogowym to i tak jest pi razy drzwi. Precyzyjnie
    to by było gdyby producent podawał liczbę motogodzin.

    > Wedlug licznika, regulacje powinienem zrobic przy 24 tkm, wiec
    > pozostalo mi jeszcze ponad 3k Czy specjalista jest w stanie bez
    > rozbierania silnika zakwalifikowac go do regulacji?
    >
    > Pytanie dotyczy duzego Horneta.

    No to dojeździj i zrób regulację.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-05-16 22:54:42
    Od: amos <g...@g...com>

    On 15 Maj, 09:38, AZ <a...@g...com> wrote:

    > W sensie? W motocyklu drogowym to i tak jest pi razy drzwi. Precyzyjnie
    > to by było gdyby producent podawał liczbę motogodzin.

    W sensie, ze moze miec 45k i nie miec zaliczonej zadnej regulacji a ja
    moge myslec, ze jeset tuz przed druga i tym samym dorznac silnik.

    > No to dojeździj i zrób regulację.

    Duzo spokojniej bym jezdzil, gdybym mial wzgledna pewnosc, ze mi
    czegos nie powypala.
    Jak sie nie da inaczej, zawioze do sprawdzenia. Wszak wymaga to
    jedynie zdjecia pokrywy!

    BTW. moze ktos poleci sensowny warsztat w stolicy? (o MRC slyszalem,
    do Motoristy nie chce, Honda Plaza testowalem na przegladzie
    pozakupowym ale nie mam zdania). Niekoniecznie musi byc ASO,
    koniecznie profesjonalny.

    --
    amos

  • 6. Data: 2012-05-17 10:44:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/16/2012 10:54 PM, amos wrote:

    > W sensie, ze moze miec 45k i nie miec zaliczonej zadnej regulacji a ja
    > moge myslec, ze jeset tuz przed druga i tym samym dorznac silnik.

    A to lepiej zajrzyj tam, silnika nie dorżniesz, jedynie głowicę.

    > Duzo spokojniej bym jezdzil, gdybym mial wzgledna pewnosc, ze mi
    > czegos nie powypala.
    > Jak sie nie da inaczej, zawioze do sprawdzenia. Wszak wymaga to
    > jedynie zdjecia pokrywy!

    Dokładnie tak zrób.

> [...]
    > do Motoristy nie chce, Honda Plaza testowalem na przegladzie
    > pozakupowym ale nie mam zdania). Niekoniecznie musi byc ASO,

    A nie wiem, serwisuję sam ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200