  • Data: 2011-07-18 21:15:10
    Temat: Re: co oprócz omegi B z RWD?
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j01d4m$kuv$1@news.onet.pl...

    > Kiedyś rozważałem zakup omegi MV6 trochę się pointeresowałem i
    > stwierdziłem że jednak nie.

    z jakiego powodu?

    >Zastanawiam się jak żona będzie jeździć tym czymś zimą?

    nie no, zimą to ja tym będę jeździł :)

    > Pomyśl jeszcze o lexusie IS300 też się ciekawie jeździ jeśli koniecznie
    > szukasz RWD.

    to chyba nie ten przedział cenowy...

    > Najmocniejsze auto jakim jeździłem z RWD to była właśnie rzeczone omega z
    > MV6. Wrażenia fajne ale jako podstawowe auto nie chciałbym czegoś takie
    > zwłaszcza na zimę.

    a ja właśnie chciałbym :) miałem omegę 2,0 i dobrze wspominam (a nie miała
    TC), w zimie tylko trzeba pamiętać żeby mieć cztery dobre opony zimowe, jak
    kupię omegę to pewnie kupię fuldę kristall montero 3 - mam takie w FWD i
    samochód jeździ jak przyklejony do śniegu

    > W międzyczasie kilka razy jechałem starym audi S6 z silnikiem 2.2T AAT
    > dłubniętym do jakichś 250KM. Do tego napęd 4x4 z torsenem, to była
    > rewelacja zwłaszcza na zimę.

    no i nad audi się muszę poważnie zastanowić...

    > Na koniec kupiłem sobie Saaba 9-3I z 2.0T i jestem przeszczęśliwy ;) FWD,
    > zimą opony z kolcami i jest super ;)

    eee tam, FWD... co to za przyjemność :) (trochę sobie żartuję, podstawowe
    auto mam FWD i nie narzekam ale marzy mi się RWD/AWD - właśnie do zabawy
    zimą

    Lukasz