  • 1. Data: 2009-04-15 12:42:23
    Temat: co lepsze: Astra czy HotBird ???
    Od: a...@g...com

    Właśnie wynajmuję mieszkanie i zastałem tam taki typowy zestaw Cyfry+,
    znaczy PIONEER_1635 oraz antenkę, tą najmniejszą standardową, chyba
    65cm... (Jest tam nawet karta abonencka, nie aktywna...)
    Chcę to postawić na balkonie i mam pytanie: NA KTÓREGO SATELITĘ
    NAKIEROWAĆ?
    Mam KABLÓWKĘ więc nie mam zbytnio ochoty kupować ani lepszej anteny
    ani dekodera, chcę wykorzystać to co jest, żeby cieszyć się
    bezpłatnymi kanałami w obcych językach, najchętniej po angielsku,
    rosyjsku, (niemiecku lub francusku).
    Ponieważ antenka jest mała więc jakiś ZEZ odpada, muszę się zdecydować
    na jednego satelitę. Którego polecalibyście? Gdzie znajdę
    najfajniejsze kanały?

    Z góry dziękuję za szczere porady ;)

  • 2. Data: 2009-04-15 12:43:33
    Temat: Re: co lepsze: Astra czy HotBird ???
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    a...@g...com pisze:
> [...]
    > Ponieważ antenka jest mała więc jakiś ZEZ odpada, muszę się zdecydować
    > na jednego satelitę. Którego polecalibyście? Gdzie znajdę

    jak cyfra to hotbird 13 st wschód.
    tam są wszystkie nasze platformy.
    na astrze tez jest kilka polskich kanałów.
    do tej anteny mozesz wstawić monobloka i będzie
    chodziło.

    pawell

  • 3. Data: 2009-04-15 12:53:39
    Od: a...@g...com

    On Apr 15, 2:43 pm, pawell32 <p...@w...pl> wrote:

    > jak cyfra to hotbird 13 st wschód.
    > tam są wszystkie nasze platformy.
    > na astrze tez jest kilka polskich kanałów.

    no ale przecież piszę, że JUŻ mam kablówkę (UPC) więc nie chodzi mi o
    polskie kanały...

    > do tej anteny mozesz wstawić monobloka i będzie
    > chodziło.

    serio? do 65cm monobloka? ale chyba wtedy te słabsze kanałki nie
    złapią się wtedy, co?

  • 4. Data: 2009-04-15 13:00:17
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    a...@g...com pisze:

    > no ale przecież piszę, że JUŻ mam kablówkę (UPC) więc nie chodzi mi o
    > polskie kanały...

    sorrki.

    > serio? do 65cm monobloka? ale chyba wtedy te słabsze kanałki nie
    > złapią się wtedy, co?

    jak dobrze ustawiona, to chodzi wszystko.
    unikam takich rozwiązań, ale jak klient nie ma
    kasy na większą.
    na astrze jest sporo włoskich, niemieckich, fracuskich.
    angielskie są na astrze 28 st wschód.

    pawell

  • 5. Data: 2009-04-15 14:30:37
    Od: a...@g...com

    On Apr 15, 3:00 pm, pawell32 <p...@w...pl> wrote:

    > sorrki.

    a tak BTW, czy ten dekoder cyfrowy z kablówki da się jakoś wykorzystać
    do anteny satelitarnej?
    (wiem, że to mało prawdopodobne ale pomyślałem, że to może podobny
    standard czy cóś...)

  • 6. Data: 2009-04-15 15:29:01
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Astra:
    http://pl.kingofsat.net/pos-19.2E.php
    http://www.lyngsat.com/astra1kr.html
    Hotbird:
    http://www.lyngsat.com/hotbird.html
    http://pl.kingofsat.net/sat-hb6.php

    porównaj co cię interesuje

    Adam

  • 7. Data: 2009-04-15 16:51:57
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    >a tak BTW, czy ten dekoder cyfrowy z kablówki da się jakoś wykorzystać
    >do anteny satelitarnej?
    >(wiem, że to mało prawdopodobne ale pomyślałem, że to może podobny
    >standard czy cóś...)

    nie da sie

  • 8. Data: 2009-04-15 17:37:34
    Od: a...@g...com

    On Apr 15, 5:29 pm, "Adam" <adamus1272[nosp...@tlen.pl> wrote:

    > Astra:
    > http://pl.kingofsat.net/pos-19.2E.php

    To z tego co tu pisze wynika, że np. TPV, TVPinfo jest dostępna bez
    szyfrowania? (bo wcześniej pisano, że nie)

    > Hotbird:
    > http://www.lyngsat.com/hotbird.htm

    Hmm... jak na to patrzę i porównuję z tym co złapałem na swym talerzu
    to widzę, że NIE WSZYSTKIE free kanały są dostepne. O o chodzi???
    Np. w/g tej tabelki CNN International powinno być za friko, czy tak?
    Otóż na swym dekoderze (z nieaktywną kartą abonencką) PIONEER 1635 CNN
    NIE JEST ODBIERANA!
    (Podobnie jest jeszcze z kilkoma innymi kanałami.)
    Dlaczego się tak dzieje? Zapewniam, że antenę mam ustawioną bardzo
    precyzyjnie. Czy to możliwe, że ten soft Cyfry+ wprowadza sztuczne
    ograniczenia w liście kanałów?

  • 9. Data: 2009-04-15 17:50:44
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    >To z tego co tu pisze wynika, że np. TPV, TVPinfo jest dostępna bez
    szyfrowania? (bo wcześniej pisano, że nie)

    uzyj raczej tego:
    http://satcodx1.tele-satellite.com/0130/pol/
    http://www.satcodx2.com/0192/pol/

  • 10. Data: 2009-04-15 18:03:44
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > do tej anteny mozesz wstawić monobloka i będzie
    > chodziło.

    Monoblok z antenką 60 cm raczej nieciekawie będzie chodził (oczywiście na A
    i HB) ;-). Lepiej założyć zeza. Sprawdzone empirycznie że na 60 cm ~pracuje
    zez na 4 satelity. Oczywiście przy normalnej pogodzie ;-)