  • 1. Data: 2009-04-16 17:12:04
    Temat: TVP Sport i inne TVP na satelicie.
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Orientuje sie ktoś czy jest mozliwy odbiór TVP Sport , Kultura, Historia na
    satelicie. Jeśli tak to jakie są namiary aby je mozna odbierać i na jakiej
    satelicie.
    Z góry dzięki.

  • 2. Data: 2009-04-16 17:54:10
    Temat: Re: TVP Sport i inne TVP na satelicie.
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-04-16 19:12, Darek donosi, że:
    > Orientuje sie ktoś czy jest mozliwy odbiór TVP Sport , Kultura, Historia
    > na satelicie. Jeśli tak to jakie są namiary aby je mozna odbierać i na
    > jakiej satelicie.
    > Z góry dzięki.

    TVP Kultura - FTA z Hot Bird 13E i Astra 19,2E
    TVP Historia - FTA z Astra 19,2E
    TVP Sport - tylko kodowany

  • 3. Data: 2009-04-16 18:28:49
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 16 Apr 2009 19:12:04 +0200, "Darek"
    <a...@p...gazeta.pl> wrote:

    >Orientuje sie ktoś czy jest mozliwy odbiór TVP Sport , Kultura, Historia na
    >satelicie. Jeśli tak to jakie są namiary aby je mozna odbierać i na jakiej
    >satelicie.

    powinno byc na jakim satelicie - to jest rodzaj meski!

    z tego co mi wiadomo, to tvp sport jest dostepne w Telewizji Na Karte
    (10 zl/miesiac) - HotBird 13 stopni

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2009-04-16 19:03:02
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Sat_Diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości
    > Nastał dzień 2009-04-16 19:12, Darek donosi, że:
    >
    > TVP Kultura - FTA z Hot Bird 13E i Astra 19,2E
    > TVP Historia - FTA z Astra 19,2E
    > TVP Sport - tylko kodowany

    Przeleciałem wszystkie kanały na jednym i drugim satelicie i nie mogłem
    znaleść TVP Kultury i Historii.

  • 5. Data: 2009-04-16 19:06:23
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > powinno byc na jakim satelicie - to jest rodzaj meski!
    >
    > z tego co mi wiadomo, to tvp sport jest dostepne w Telewizji Na Karte
> [...]

    Wiem że jest w Telewizji na karte tylko dla dwóch kanałów NSport i TVP Sport
    troche kiepski pomyśł aby pakować sie w koszta ok. 200 zł + 10 zł. co
    miesiąc. Niestety to nie są kanały jak polsat czy canal + sport że jest
    wiekszy repertuar programowy :)

  • 6. Data: 2009-04-16 19:15:26
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Darek napisał:
    > Przeleciałem wszystkie kanały na jednym i drugim satelicie i nie mogłem
    > znaleść TVP Kultury i Historii.

    http://www.lyngsat.com/astra19.html
    częstotliwość 10773H

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 7. Data: 2009-04-16 19:18:51
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-04-16 21:03, Darek donosi, że:

    > Przeleciałem wszystkie kanały na jednym i drugim satelicie i nie mogłem
    > znaleść TVP Kultury i Historii.

    Hotbird 9 (13.0E) - 11487.77 H - 27500 3/4 - NID:318 - TID:1500
    Astra 1KR (19.2E) - 10773.25 H - 22000 5/6 - NID:1 - TID:1053

  • 8. Data: 2009-04-17 10:54:51
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    > Nastał dzień 2009-04-16 21:03, Darek donosi, że:

    > Hotbird 9 (13.0E) - 11487.77 H - 27500 3/4 - NID:318 - TID:1500
    > Astra 1KR (19.2E) - 10773.25 H - 22000 5/6 - NID:1 - TID:1053

    NID i TID gdzie nalezy wpisac bo nie moge tego znaleść.

  • 9. Data: 2009-04-17 12:00:48
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-04-17 12:54, Darek donosi, że:
    > NID i TID gdzie nalezy wpisac bo nie moge tego znaleść.
    W zasadzie są zbędne, ustaw skanowanie pojedynczego transpondera (TP)
    wybierając go z listy lub jeśli go brak na liście podaj wartości, np.:
    Satelita: Hot Bird
    Częstotliwość: 11487
    Polaryzacja: H (pozioma)
    Rate (symbol rate): 27500
    FEC 3/4 (tutaj może być AUTO)
    Przeskanuj ten transponder, powinny się znaleźć i dodać na końcu listy
    głównej, chyba, że już są.
    A co to za tuner?

  • 10. Data: 2009-04-17 12:31:22
    Od: Pete <n...@n...com>

    a...@p...pl pisze:

    > powinno byc na jakim satelicie - to jest rodzaj meski!
    >
    > z tego co mi wiadomo, to tvp sport jest dostepne w Telewizji Na Karte
    > (10 zl/miesiac) - HotBird 13 stopni

    TVPSport ma byc (jest?) rowniez na CP.

    --
    Pete