    From: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: co kupić - VAN do 40 tys
    Date: Tue, 28 Feb 2012 09:22:53 +0100

    On 2012-02-27 09:27, Chris wrote:

    > Renault Espace ...

    Wtedy to tylko i wyłącznie wersja Grand i 2.0DCi. Zwykłe krótkie Espace
    to niekoniecznie będzie fura gratów, ale być może wystarczy. I
    zapominamy o 2.2DCi i 3.0DCi.

    Za 40.000zł jest szansa kupić coś sensownego w okolicach 2006-2007 roku,
    ale podaż jest niewielka. Przykład:

    <http://moto.allegro.pl/renault-grand-espace-oplacon
    y-mozliwa-zamiana-i2171859967.html>

    Ale ja na poważnie bym pomyślał prędzej od eurovanie Phedra/C8/807 - z
    silnikiem 2.0HDi 136KM i manualną skrzynią sześciobiegową. Najbardziej
    zgrabne wozidło, jeśli kolega jest przyzwyczajony do kombi.

    Takie auto na pewno będzie bardziej ekonomiczne w utrzymaniu, niż Grand.
    Przykład:

    <http://otomoto.pl/lancia-phedra-2-0jtd-136km-xenon-
    navi-alkant-C22566181.html>

    Można też rozważyć 2.2HDi, jako alternatywę. Często jest w parze z
    topowym wyposażeniem i nawigacją, np:

    <http://moto.allegro.pl/lancia-phedra-2-2jtd-2006-sp
    rawdz-i2149344421.html>

    A jak kolega ma jakieś pytania, to służę pomocą bo w temacie w/w jestem
    - szukam dla siebie konkretnego egzemplarza.

    Pozdrawiam,

    --
    MM