    From: "Lukasz" <l...@b...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: co 4-7 pajac ma halogeny ??
    Date: Fri, 17 Dec 2010 08:01:34 +0100

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:iebi4a$jb9$1@mx1.internetia.pl...
    > sobie doswietlasz zaledwie niecale kiladziesiat cm
    >
    > halogeny sa po to by byc widocznym
    > ich sila zawsze jest znikoma jesli chodzi o doswietelenie drogi
    > chyba ze masz duze
    >
    > dlatego tez 2 pary swiatel zawsze oslepiaja

    witam, takze sie wtrace:
    ostatnio wypytuje znajomych czy przeszkadza im jak ktos za nimi albo z
    naprzeciwka jedzie na przednich przeciwmgielnych - jeszcze nikt nie
    odpowiedzial zeby go to oslepialo, co innego z tylnymi, wiadomo- kazdego to
    wq..
    Ja tez czasem wlacze halogeny, przy opadach sniegu i slabo widocznych pasach
    na autostradzie latwiej trzymac sie swojego pasa, ale wlasnie po zjebkach na
    cb (od tirowcow- tym to najbardziej przeszkadza bo moje halogeny swieca
    wprost do ich kabin przy ziemi...) zaczalem wypytywac innych czy to
    faktycznie przeszkadza.
    Z reszta przy slabej widocznosci (a gesty snieg jest niewiele lepszy niz
    mgla) mam prawo uzywac halogenow.

    Pozdrawiam
    Lukasz