eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingchrząszczRe: chrząszcz
  • X-Received: by 10.49.99.65 with SMTP id eo1mr841904qeb.3.1378808260016; Tue, 10 Sep
    2013 03:17:40 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.99.65 with SMTP id eo1mr841904qeb.3.1378808260016; Tue, 10 Sep
    2013 03:17:40 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!b4no8513952pbq.1!ne
    ws-out.google.com!z6ni37714pbu.0!nntp.google.com!y3no13724340pbx.0!postnews.goo
    gle.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Tue, 10 Sep 2013 03:17:39 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <2...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.221.27.122;
    posting-account=f7iIKQoAAAAkDKpUafc-4IXhmRAzdB5r
    NNTP-Posting-Host: 91.221.27.122
    References: <f...@g...com>
    <2...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <2...@g...com>
    Subject: Re: chrząszcz
    From: g...@g...com
    Injection-Date: Tue, 10 Sep 2013 10:17:40 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:204519
    [ ukryj nagłówki ]

    Hej,
    gdybys chcial pozwiedzac swoje labirynty w 3d,
    to swego czasu zaimplementowałem w C++/SDL/OpenGLu
    engine "portalowy". Zrodla sa do sciagniecia tutaj:
    http://sourceforge.net/projects/goose/files/goose/pr
    e-alpha-0.02/goose.tar.gz/download

    prawdopodobnie odpalenie tego wymagaloby nieco roboty,
    ale znow nie az tak duzo. (ja na najnowszym ubunciaku
    musialem dodac -lGLU do Makefile'a, i trzeba by bylo
    jeszcze gdzies w mainie wywolac glutInit -- i trzeba
    byc ostroznym, bo jak sie zepsuje odpalone w trybie
    pelnoekranowym, to moze zmienic rozdzielczosc i wtedy
    jest klopot)

    Opis swiata znajdziejsz w pliku game.cc. Idea polega
    na tym, ze tworzy sie sektory, do ktorych dodaje sie
    sciany (rownania plaszczyzn), a nastepnie "utozsamia sie"
    ze soba dwie rozne sciany w dwoch sektorach (w ten sposob
    tworzy sie portale). Punkty przeciecia plaszczyzn sa
    liczone automatycznie, wiec jedyne zmartwienie projektanta
    to zdefiniowanie rownania plaszczyzny.

    Od dawna nie rozwijam juz tego engine'u (a z cala
    pewnoscia nie w takiej postaci), ale pomyslalem sobie,
    ze moze moglbys zaprzac go do swojego projektu (bo
    z tego co zagladalem, to obsluge wyswietlania masz
    zrobiona dosc topornie -- zrzucasz animacje modeli
    z blendera i potem ladujesz obrazki klatka po klatce)

    Fakt, ze ja tutaj nie implementowalem zadnych animacji
    szkieletowych, i nawet nie ma mozliwosci ladowania modeli.
    Tym niemniej sporo roboty juz jest tam wykonane, i mysle,
    ze moglbys dosc niewielkim sumptem to wykorzystac.
    (W razie czego sluze pomoca)


    Pozdrawiam!
    MG.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: