-
Data: 2013-09-10 20:01:23
Temat: Re: chrząszcz
Od: xuesheng <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu wtorek, 10 września 2013 13:17:39 UTC+3 użytkownik g...@g...com
napisał:
> Hej,
>
> gdybys chcial pozwiedzac swoje labirynty w 3d,
>
> to swego czasu zaimplementowałem w C++/SDL/OpenGLu
>
> engine "portalowy".
To doskonały pomysł, chrząszcz 3D. Przyszedł mi oczywiście do głowy i pewnie spróbuję
to zrobić.
>
> jeszcze gdzies w mainie wywolac glutInit -- i trzeba
>
> byc ostroznym, bo jak sie zepsuje odpalone w trybie
>
> pelnoekranowym, to moze zmienic rozdzielczosc i wtedy
>
> jest klopot)
>
Miałem ten kłopot ;)
> z tego co zagladalem, to obsluge wyswietlania masz
>
> zrobiona dosc topornie -- zrzucasz animacje modeli
>
> z blendera i potem ladujesz obrazki klatka po klatce)
>
Właśnie tak robię.
>
>
> Fakt, ze ja tutaj nie implementowalem zadnych animacji
>
> szkieletowych, i nawet nie ma mozliwosci ladowania modeli.
>
> Tym niemniej sporo roboty juz jest tam wykonane, i mysle,
>
> ze moglbys dosc niewielkim sumptem to wykorzystac.
>
> (W razie czego sluze pomoca)
>
>
Bardzo dziękuję. Może rzeczywiście przesiądę się do projektowania tego w OpenGl.
Chrząszcz 0.0.9 potrafi już zapisać i wczytać grę, są też specjalne zdolności zależne
od klasy (np. teleportacja dla wizardów). I są misje, gra jest dzięki nim nieco
trudniejsza.
W OpenGl - trochę już próbowałem, myślałem o wykorzystaniu modeli MakeHuman, nawet
zrobiłem trochę skryptów dla Blendera (w Pytonie)... Ale to daleka droga.
Pozdrawiam,
Paweł Biernacki
Następne wpisy z tego wątku
- 10.09.13 20:40 Ghost
- 10.09.13 20:56 xuesheng
- 10.09.13 21:06 Ghost
- 11.09.13 09:33 g...@g...com
- 11.09.13 20:18 xuesheng
- 20.09.13 13:31 xuesheng
- 24.09.13 15:45 g...@g...com
- 29.09.13 22:36 xuesheng
Najnowsze wątki z tej grupy
- Alg. kompresji LZW
- Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- TCL - problem z escape ostatniego \ w nawiasach {}
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- testy-wyd-sort - Podsumowanie
- Tworzenie Programów Nieuprzywilejowanych Opartych Na Wtyczkach
- Do czego nadaje się QDockWidget z bibl. Qt?
- Bibl. Qt jest sztucznie ograniczona - jest nieprzydatna do celów komercyjnych
- Co sciaga kretynow
- AEiC 2024 - Ada-Europe conference - Deadlines Approaching
- Jakie są dobre zasady programowania programów opartych na wtyczkach?
- sprawdzanie słów kluczowych dot. zła
- Re: W czym sie teraz pisze programy??
Najnowsze wątki
- 2025-03-05 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-03-05 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-05 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-05 Zaniepokojeni mieszkańcy
- 2025-03-05 Ile pieniędzy ma bank?
- 2025-03-05 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (Angular13+) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (obszar Angular13+) <=
- 2025-03-05 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-05 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-05 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=