-
Data: 2013-09-10 12:17:39
Temat: Re: chrząszcz
Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Hej,
gdybys chcial pozwiedzac swoje labirynty w 3d,
to swego czasu zaimplementowałem w C++/SDL/OpenGLu
engine "portalowy". Zrodla sa do sciagniecia tutaj:
http://sourceforge.net/projects/goose/files/goose/pr
e-alpha-0.02/goose.tar.gz/download
prawdopodobnie odpalenie tego wymagaloby nieco roboty,
ale znow nie az tak duzo. (ja na najnowszym ubunciaku
musialem dodac -lGLU do Makefile'a, i trzeba by bylo
jeszcze gdzies w mainie wywolac glutInit -- i trzeba
byc ostroznym, bo jak sie zepsuje odpalone w trybie
pelnoekranowym, to moze zmienic rozdzielczosc i wtedy
jest klopot)
Opis swiata znajdziejsz w pliku game.cc. Idea polega
na tym, ze tworzy sie sektory, do ktorych dodaje sie
sciany (rownania plaszczyzn), a nastepnie "utozsamia sie"
ze soba dwie rozne sciany w dwoch sektorach (w ten sposob
tworzy sie portale). Punkty przeciecia plaszczyzn sa
liczone automatycznie, wiec jedyne zmartwienie projektanta
to zdefiniowanie rownania plaszczyzny.
Od dawna nie rozwijam juz tego engine'u (a z cala
pewnoscia nie w takiej postaci), ale pomyslalem sobie,
ze moze moglbys zaprzac go do swojego projektu (bo
z tego co zagladalem, to obsluge wyswietlania masz
zrobiona dosc topornie -- zrzucasz animacje modeli
z blendera i potem ladujesz obrazki klatka po klatce)
Fakt, ze ja tutaj nie implementowalem zadnych animacji
szkieletowych, i nawet nie ma mozliwosci ladowania modeli.
Tym niemniej sporo roboty juz jest tam wykonane, i mysle,
ze moglbys dosc niewielkim sumptem to wykorzystac.
(W razie czego sluze pomoca)
Pozdrawiam!
MG.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.09.13 20:01 xuesheng
- 10.09.13 20:40 Ghost
- 10.09.13 20:56 xuesheng
- 10.09.13 21:06 Ghost
- 11.09.13 09:33 g...@g...com
- 11.09.13 20:18 xuesheng
- 20.09.13 13:31 xuesheng
- 24.09.13 15:45 g...@g...com
- 29.09.13 22:36 xuesheng
Najnowsze wątki z tej grupy
- Alg. kompresji LZW
- Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- TCL - problem z escape ostatniego \ w nawiasach {}
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- testy-wyd-sort - Podsumowanie
- Tworzenie Programów Nieuprzywilejowanych Opartych Na Wtyczkach
- Do czego nadaje się QDockWidget z bibl. Qt?
- Bibl. Qt jest sztucznie ograniczona - jest nieprzydatna do celów komercyjnych
- Co sciaga kretynow
- AEiC 2024 - Ada-Europe conference - Deadlines Approaching
- Jakie są dobre zasady programowania programów opartych na wtyczkach?
- sprawdzanie słów kluczowych dot. zła
- Re: W czym sie teraz pisze programy??
Najnowsze wątki
- 2025-03-05 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-03-05 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-05 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-05 Zaniepokojeni mieszkańcy
- 2025-03-05 Ile pieniędzy ma bank?
- 2025-03-05 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (Angular13+) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (obszar Angular13+) <=
- 2025-03-05 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-05 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-05 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=