-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: cholerne szeryfy
Date: Fri, 2 Jun 2017 16:12:40 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 18
Message-ID: <ogrron$sp8$4@node1.news.atman.pl>
References: <ogoatl$irn$1@dont-email.me> <ogph0l$409$1@node2.news.atman.pl>
<6gof5yvrr2ei$.rkj6uu0ale3p.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<m...@4...net>
<ogqvu1$h33$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: d209-231.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1496412759 29480 109.173.209.231 (2 Jun 2017 14:12:39
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 2 Jun 2017 14:12:39 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.1.1
In-Reply-To: <ogqvu1$h33$1@usenet.news.interia.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 170601-2, 01.06.2017), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2606587
[ ukryj nagłówki ]W dniu 02-06-2017 o 08:17, Miller Artur pisze:
> W dniu 2017-06-02 o 07:53, J.F. pisze:
>>
>> plynnosc jazdy - w modelu jednopasowym wieksza :-(
>> Co sie moze przelozyc na czas - zamek bedzie wolniej dzialal :-(
>>
>> Niestety - w podobnej sytuacji nie ma co jechac "do konca", tylko
>> trzeba sie zlaczyc w jeden pas kilkadziesiat metrow wczesniej, aby na
>> samym zwezeniu nie tracic juz czasu.
>> O ile przyczyna korka lezy w zwezeniu, bo jesli dalej, to bez
>> znaczenia.
>>
>
> statycznie masz rację.
Ktoś widział sprawny zamek zapinający się w połowie, z dziurą poniżej?
To jest dokładne przeciwieństwo zamka.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.06.17 16:14 Cavallino
- 02.06.17 16:14 Cavallino
- 02.06.17 16:15 Cavallino
- 02.06.17 16:18 Cavallino
- 02.06.17 17:00 z
- 02.06.17 17:01 Budzik
- 02.06.17 17:01 Budzik
- 02.06.17 17:19 J.F.
- 02.06.17 17:25 J.F.
- 02.06.17 17:31 J.F.
- 02.06.17 17:32 z
- 02.06.17 17:37 J.F.
- 02.06.17 17:58 Wiesiaczek
- 02.06.17 18:01 J.F.
- 02.06.17 18:04 Wiesiaczek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=