-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [chevrolet] refleksje
Date: Wed, 16 Jun 2010 10:06:23 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 30
Message-ID: <hva0m2$5f7$1@inews.gazeta.pl>
References: <hv7fnm$149$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: akq2.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1276675586 5607 83.17.20.2 (16 Jun 2010 08:06:26 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Jun 2010 08:06:26 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: swiniak77
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2289466
[ ukryj nagłówki ]> wnerwiony faktem tego, że znów mój wspaniały krążownik szos
> chevrolet spark vel matiz stoi na 10 dni w serwisie pozwolę sobie
> podzielić się refleksjami nt. zarządzania w GM :)
> Otóż sprawa wygląda tak:
> (Koszt alternatora w sklepie ok. 900 zł). Wynajmują mi auto z wypożyczalni
> na 4 dni
> (koszt przyjmijmy ok. 350 zł). Efekt - 4 dni mam czym jeździć, potem
> autobus. Koszt dla firmy to ok. 1350 zł
>
> Rozwiązanie alternatywne - części do alternatora do Daewoo Matiza
> są na Żeraniu po 90 złotych i są identyczne. Koszt pracy mechanika, który
> zajrzałby
> do środka niech kosztuje 50 złotych. Efektem jest odebranie auta w jeden
> dzień. :)
źle liczysz, tzn. dobrze liczysz tylko przyjmujesz złe założenia ;-)
koszty to w tym przypadku laweta, wynajęcie samochodu (zapewne znacznie
taniej niż piszesz), koszt wymiany alternatora - w/g roboczogodzin i stawki
pomiędzy GMPL a dealerem i ew. koszt alternatora - zapewne taniej niż
rzeczone przez Ciebie 90zł alternatora od Matiza - a i tego nie jestem
pewien, bo być może jeżeli alternator jest na gwarancji to pewnie wraca do
producenta alternatora i wówczas GM tych kosztów nie ponosi,
pozostaje jeszcze kwestia kto ponosi powyższe koszty (laweta, wymiana) albo
jak są one dzielone na poziomie 'dostawca podzespołu' który uległ
uszkodzeniu a GM,
brat
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?