  • Data: 2010-06-15 22:43:50
    Temat: Re: [chevrolet] refleksje
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie dokońca zrozumiałem co mój przedpiśca napisał, ale sam jestem
    > serwisantem( nie samochodów) i jak sie umówie z klientem ze mu coś
    > zrobie po swojemu, to na 99% działa lepiej niż z fabryki. Ale jak sprzęt
    > jest na gwarancji, to ma być tak jak _gwarant_ wymaga bo gwarant za to
    > płaci. jak zrobie po swojemu i padnie - musze pokryć koszty z własnej
    > kieszeni.
    >
    > ToMasz

    Tak z ciekawości - orientuje się ktoś może jak wygląda kwestia rozliczeń
    pomiędzy ASO a gwarantem? Dzwoniłem do dwóch serwisów i w jednym
    słyszałem że gwarant nie zwraca wymiany podzespołu a w drugim że tylko
    wymianę podzespołu. Miałem też dziwne wrażenie że mój współrozmówca
    nie wiedział co było naprawdę zepsute i po prostu łatwiej im było wymieniać
    całość niż diagnozować. Daje mi to do myślenia czy czasem brak owej
    oszczędności
    nie wynika z olania klienta (poczeka ile trzeba) i możliwości naciągnięcia
    centrali
    (wpiszemy że się nie dało inaczej i zapłacą). :)

    Pzdr
    Paweł