eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[chevrolet] refleksjeRe: [chevrolet] refleksje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "pavellz" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [chevrolet] refleksje
    Date: Tue, 15 Jun 2010 22:43:50 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <hv8om5$oqq$1@news.onet.pl>
    References: <hv7fnm$149$1@news.onet.pl> <op.vecjx4alpq3u2r@mobilekone>
    <hv8n2t$2v6$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 109.243.9.183
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1276634630 25434 109.243.9.183 (15 Jun 2010 20:43:50 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Jun 2010 20:43:50 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hv8n2t$2v6$2@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18197
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2289328
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Nie ważne że zrobienie "po swojemu" będzie lepsze i dużo tańsze.
    > nie dokońca zrozumiałem co mój przedpiśca napisał, ale sam jestem
    > serwisantem( nie samochodów) i jak sie umówie z klientem ze mu coś
    > zrobie po swojemu, to na 99% działa lepiej niż z fabryki. Ale jak sprzęt
    > jest na gwarancji, to ma być tak jak _gwarant_ wymaga bo gwarant za to
    > płaci. jak zrobie po swojemu i padnie - musze pokryć koszty z własnej
    > kieszeni.
    >
    > ToMasz


    Tak z ciekawości - orientuje się ktoś może jak wygląda kwestia rozliczeń
    pomiędzy ASO a gwarantem? Dzwoniłem do dwóch serwisów i w jednym
    słyszałem że gwarant nie zwraca wymiany podzespołu a w drugim że tylko
    wymianę podzespołu. Miałem też dziwne wrażenie że mój współrozmówca
    nie wiedział co było naprawdę zepsute i po prostu łatwiej im było wymieniać
    całość niż diagnozować. Daje mi to do myślenia czy czasem brak owej
    oszczędności
    nie wynika z olania klienta (poczeka ile trzeba) i możliwości naciągnięcia
    centrali
    (wpiszemy że się nie dało inaczej i zapłacą). :)

    Pzdr
    Paweł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: