eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodychcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: ZIWK <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    Date: Wed, 11 Sep 2013 08:15:11 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 22
    Message-ID: <l0p1pe$4n2$1@dont-email.me>
    References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 11 Sep 2013 06:15:10 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="b8cd320433ce03a2a00fbbf8d2c4733e"; logging-data="4834";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18XEHzPztAq8THnihu4ncXp"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130801 Thunderbird/17.0.8
    In-Reply-To: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 130910-2, 2013-09-10), Outbound message
    Cancel-Lock: sha1:V3LdtrYQLpakGgIUvP0dPdMlQ/c=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2503975
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-09-10 22:03, Refleksyjny pisze:
    > Chciałbym wymienić w moim samochodzie osobowym drogi w eksploatacji i
    > trujący spalinami środowisko silnik spalinowy na cichy silnik parowy.
    > Poza tym mogę wywalić skrzynię biegów, sprzęgło i wiele innych zbędnych
    > części, bo silnik parowy tego nie wymaga. Zarazem taki silnik daje
    > niesamowite przyśpieszenie i wygodę użytkowania.
    Rozpalanie do wytworzenia pary...
    Opróżnianie i ponowne napełnianie układu przy niebezpieczeństwie
    przymrozków...

    > Czy mogę bez problemów zarejestrować samochód z silnikiem parowym
    > własnej konstrukcji zamontowany w nadwoziu powiedzmy 11 letniego Fiata,
    > czy będą problemy? Przerabiał już to ktoś w praktyce?
    Kocioł jako urządzenie ciśnieniowe podlega mafii UDT - zacznij od nich
    :) - poznaj wymagania, projektowe i eksploatacyjne, charakter prób,
    harmonogram dozoru, uprawnienia obsługi...
    Jak zaliczysz i się nie zniechęcisz to dopiero rzeczoznawca
    motoryzacyjny, stacja diagnostyczna itd...

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: