  • 31. Data: 2009-11-19 12:05:12
    Temat: Re: cewe fotoksiążka
    Od: "Matt " <m...@W...gazeta.pl>

    de Fresz <d...@n...o2.pl> napisał(a):
    > Nie wiem co to za cudo musi być ta fotoksiążka, ale już od pewnego
    > czasu dobre plujki (kiedyś 1-2k zł, teraz pewnie i tańsze) na dobrym
    > papierze rozkładają na łopatki każdą labową odbitkę. Gamutem,
    > nasyceniem, przy odpowiedniej higienie powtarzalnością. Kategoria w
    > której są zdecydowanie gorsze, to koszt jednego wydruku.

    Nie widziałem jeszcze takiego wydruku, który by lab rozkładał. No ale może
    mało widziałem :-)

    A o jakich modelach drukarek piszesz?

    Maciej

  • 32. Data: 2009-11-19 12:26:38
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Matt " <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Na papierze fotograficznym trochę grube te kartki wychodzą, bo to chyba
    > dwa
    > zdjęcia sklejone tyłem.

    istnieją papiery dwustrone z natury :-D

  • 33. Data: 2009-11-19 12:28:39
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > A o jakiej drukarce piszesz?

    mam hp CLJ2500. dostępne są tonery z połyskiem ...

  • 34. Data: 2009-11-19 12:29:47
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-19 13:05:12 +0100, "Matt " <m...@W...gazeta.pl> said:

    > Nie widziałem jeszcze takiego wydruku, który by lab rozkładał. No ale może
    > mało widziałem :-)

    Najwidoczniej. Wystarczy do tego taki Epson R1400, nie wspominając już
    o Epsonach z serii PRO, które są obecnie chyba szczytem technologicznej
    jakości dostępnej dla zwykłych ludzi (znaczy to już raczej w punktach
    usługowych).

    Ineo 250, Xerox DC12, Phaser 7700.

    de Fresz

  • 35. Data: 2009-11-19 13:05:32
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "TheGuru" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Matt " <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > istnieją papiery dwustrone z natury :-D

    Hmm jak pamiecia siegam nie przypominam sobie papieru
    z natury jednostronnego ;-)

  • 36. Data: 2009-11-19 13:08:54
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jakub Jewuła napisał(a):

    > Hmm jak pamiecia siegam nie przypominam sobie papieru
    > z natury jednostronnego ;-)

    A wstęga Moebiusa? I butelka Kleina... ;P

    j.

  • 37. Data: 2009-11-19 15:24:58
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    Użytkownik "cinsan" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    On Nov 19, 9:31 am, "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:

> [...]

    Można zapłacić kartą lub PayPalem

    __________________

    a jaką książkę zamówiłeś i w jakiej cenie w zł za całość? ile doliczają
    VATu?

  • 38. Data: 2009-11-19 16:30:02
    Od: cinsan <m...@g...com>

    On 19 Lis, 16:24, "TheGuru" <t...@o...pl> wrote:

    > __________________
    >
    > a jaką książkę zamówiłeś i w jakiej cenie w zł za całość? ile doliczają
    > VATu?

    Wygląda na to, że nie naliczają VAT, albo raczej ma zastosowanie
    zerowa stawka VAT na książki.
    Zatem w odniesieniu do cennika na na stronie, cena w zł zależy
    wyłącznie od aktualnego kursu Euro ;)

    Marcin

  • 39. Data: 2009-11-19 20:36:35
    Od: "Matt " <m...@W...gazeta.pl>

    TheGuru <t...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Matt " <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > mam hp CLJ2500. dostępne są tonery z połyskiem ...

    Jak się przyjrzeć z 20 cm, to laser wygląda gorzej niż lab.
    Porównywałem wydruki z tego HP CLJ 2500, HP CLJ 1600, Konica magicolor 2400 i
    Konica magicolor 2550

    Maciej

  • 40. Data: 2009-11-19 20:38:01
    Od: "Matt " <m...@W...gazeta.pl>

    TheGuru <t...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Matt " <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > istnieją papiery dwustrone z natury :-D

    :-)

    Ale fotoksiążka na papierze fotograficznym w fotojokerze ma b. grube kartki,
    chyba sklejone z 2 zdjęć

    Maciej