  • Data: 2019-03-04 14:01:16
    Temat: Re: ceny tesli 3s
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-02 o 15:10, Myjk pisze:
    > Sat, 2 Mar 2019 14:05:45 +0100, T.

    > Przyjąłeś do porównania samochody o zbliżonych osiagach?

    > To nie jest prawda.

    OK, sprawdziłem, ale nie znalazłem nigdzie informacji o żywotności
    baterii w klimacie podobnym do naszego. W USA to raczej większość
    nabywców pewnie ma garaże, podobnie w Norwegii (tam to nawet ogrzewane).
    U nas zdarzają się spore mrozy (fakt, ostatni rzadziej), a sporo ludzi
    musi trzymać auta na zewnątrz (choć pewnie potencjalny nabywca Tesli
    niekoniecznie).
    Czy są jakieś statystyki pokazujące utratę sprawności baterii np. po 5
    latach parkowanie zimą na mrozie? U nas ma to kolosalne znaczenie... A w
    Norwegii te auta się kupują, bo tam mają duże dopłaty.
    T.