  • 371. Data: 2011-06-24 14:07:13
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krzysiek" <a...@a...pl> wrote in message
    news:iu1c87$j2i$1@news.onet.pl...

    > niezły burak z Ciebie.
    > To Ty pewnie trąbiłeś na mnie jak coś mi się w aucie na trasie zepsuło i
    > musiałem jakoś dojechać na najbliższą stację benzynową z prędkością 60
    > km/h gdzie można było jechać 100 km/h :)
    > I co?

    Jak nie miałeś włączonych "awaryjnych" i nie trzymałeś się pobocza
    to pewnie byś mnie wkurwił... Poza tym - uśmieszki widziałeś czy nie?

  • 372. Data: 2011-06-24 14:51:09
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-23 19:41, to pisze:
    > begin venioo

    > Tyleż poważna, co durna.

    Jak 90% w tym wątku. Facetowi coś leżało na wątrobie, pożalił się,
    lepiej się zrobiło, może w ten sposób zdrowie poprawił i NFZ
    zaoszczędził nasze pieniądze. A tu połowa grupy roztrząsa to jakby co
    najmniej bliskie spotkanie 3 stopnia przeżywali.

    --
    venioo

  • 373. Data: 2011-06-24 15:16:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello venioo,

    Friday, June 24, 2011, 2:51:09 PM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > zaoszczędził nasze pieniądze. A tu połowa grupy roztrząsa to jakby co
    > najmniej bliskie spotkanie 3 stopnia przeżywali.

    Tylko Ci się wydaje, że sprawa jest błacha i banalna. Tacy
    spowalniacze prowokują swoim zachowaniem agresywne i niewspółmierne
    zachowania innych.

    Pamiętam budowe A4 i co chwilę zwężenia do jednego pasa. I na początku
    kazdego zatwardzenia spowalniacz a za nim setki przeklinających
    kierowców. CB nie dało się słuchać. Nie potrafię sobie do dzisiaj tego
    wytłumaczyć - PO CO oni to robili? CO chcieli w ten sposób udowodnić?
    Że mogą doprowadzić do skrajnego wkurwienia setki ludzi?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 374. Data: 2011-06-25 09:05:02
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Sugerujesz że Murcielago przejedzie w godzinach szczytu z jednego na drugi
    > koniec DC wyraźnie szybciej niż Prius?

    Przypomnij sobie Rajd Cwaniaka i jakie byly roznice miedzy przejazdami
    poszczegolnych zalog.

    --
    Axel

  • 375. Data: 2011-06-25 10:39:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 25 Jun 2011 09:05:02 +0200, Axel wrote:

    >Przypomnij sobie Rajd Cwaniaka i jakie byly roznice miedzy przejazdami
    >poszczegolnych zalog.

    A korelacja z predkoscia maksymalna lub moca silnika byla ? :-)

    J.

  • 376. Data: 2011-06-25 11:24:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-23, DoQ <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > W maju jechałem z Drawska Pomorskiego przez Wałcz i Poznań do Wa-wy 85KM
    > (nowym!) benzynowym pierdolotem. "Moc" silnika gwarantowała spokojną
    > podróż 90-100km/h, tak więc turlałem się utrzymując tę predkość
    > zjeżdżając na prawo co szybszym.
    > Po drodze wyprzedziły mnie ze 2 audi i parę innych lepszych samochodów,
    > jadących min. jakieś 50% szybciej. Wyobraź sobie że spotkaliśmy się
    > kilkanaście kilometrów przed wjazdem do Poznania. Tak więc mimo
    > agresywnego wyprzedzania, dużych prędkości, mocnych samochodów
    > wjechaliśmy do Poznania niemal w tym samym czasie.

    Jak widac przerasta Cie drogowa rzeczywistosc. Tak jak napisal to,
    pewnie zjedli obiad, wyjarali spokojnie fajke i pojechali.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 377. Data: 2011-06-25 11:26:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-24, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > No to określ się jakoś. Pochwalasz opcję slalomu, idiotycznego
    > wyprzedzania na siłę w nieodpowiednich miejscach wraz ze spychaniem
    > jadących z przeciwka, bo ona znacząco skraca czas podróży i jeszcze na
    > dymanie starcza? Czy raczej trzymasz się opcji normalnej, płynnej jazdy
    > bo i tak dojedziecie w to samo miejsce w zbliżonym czasie?

    Nie dojedzie, dotrze to do Ciebie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 378. Data: 2011-06-25 11:27:30
    Temat: Re: celowe oœlepianie w nocy-co Wy byœcie zrobili?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Saturday, June 25, 2011, 10:39:16 AM, you wrote:

    > A korelacja z predkoscia maksymalna lub moca silnika byla ? :-)

    Słaba.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 379. Data: 2011-06-25 11:45:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-23, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Tiaaa...to spróbuj zrobić w ~2,5h trasę Piaseczno-Lublin-Biłgoraj 17tką
    > i 835tką jadąc w dzień w środku tygodnia - raptem 255km jakoś.

    W okolice Jaroslawia przez Marki-Lublin-Zamosc, lacznie 360 km, moto
    jade 3 godziny z jednym postojem na fajka, moim Toledo 75 KM robie w 4
    godziny, oczywiscie jak nie ma korka w Kolbieli ani w Zakrecie.

    --
    Artur

  • 380. Data: 2011-06-25 12:05:11
    Temat: Re: celowe o?lepianie w nocy-co Wy by?cie zrobili?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Jun 2011 19:21:58 +0200, DoQ wrote:
    >W dniu 23-06-2011 12:59, J.F. pisze:
    [...]
    >[ciach]
    >Piszesz jakby to była moja wina że nie ma w PL ekspresówek i autostrad :)

    Ale to ty piszesz ze spieszyc to jest sens na autostradach.
    Tymczasem ... znikomy :-)

    J.