  • 171. Data: 2011-06-22 12:06:47
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

    > Podajesz jakieś absurdalne przypadki "a gdyby tam był szlaban, w
    > przyszłości", to czego oczekujesz?

    To nie jest absurdalny przypadek. Absurdalne to są te Wasze, że jadąc
    wyraźnie szybciej dojeżdża się do celu na drugim końcu kraju w tym samym
    czasie.

  • 172. Data: 2011-06-22 12:09:47
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Już podałem przepis. Nie rozumiesz go?

    utrudnianie ruchu to nie jazda 50/70

  • 173. Data: 2011-06-22 12:11:27
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-22 11:46, Krzysiek pisze:

    > a to akurat jest przypadek dobrego wychowania kolego :)

    Cii, Rafał protestuje przeciwko wybraniu Wrocławia na ESK 2016. Liczy,
    że nam to zabiorą, bo już jeden armagiedon pt. przyszłoroczne Euro w
    gałę kopaną wystarczy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 174. Data: 2011-06-22 12:12:24
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Wiadomo jedno - potrzebujemy stabilnej i racjonalnej polityki.
    > Jeszcze lepiej gdyby "władza" nie bała się kolejnych wyborów
    > i decyzje podejmowała czysto merytorycznie, a nie populistycznie
    > czy pod jakimiś naciskami. No, ale to już niestety mrzonka :)
    > Niektórzy ludzie narzekali, narzekali i narzekać będą - niezależnie
    > od sytuacji rzeczywistej.

    nie łudź się.
    do niestety konsekwencja demokracji. to ustroj polityczny ktory nie jest
    doskonaly, ale jak dotąd nic lepszego nie wymyslelismy.

  • 175. Data: 2011-06-22 12:13:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Krzysiek

    > Kiedyś jechałem przez las późnym wieczorem. Wcześniej padało, na
    > asfalcie wszystko się odbijało, z naprzeciwka spory ruch, przy drodze
    > brak oświetlenia, droga wąska, teren niezabudowany, praktycznie brak
    > poboczy i 2-3 metry leci się w dół, a przede mną znikąd pojawiło się
    > dwóch pieszych beż żadnych odblasków. Gdybym jechał przepisowo i nie
    > przewidywał podobnego zdarzenia, było by ciężko.

    Jak Ci się coś znikąd pojawia, to napraw światła i/lub idź do okulisty.

  • 176. Data: 2011-06-22 12:19:01
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 22/06/2011 11:12, Michał Gut wrote:

    > nie łudź się.
    > do niestety konsekwencja demokracji. to ustroj polityczny ktory nie jest
    > doskonaly, ale jak dotąd nic lepszego nie wymyslelismy.

    Czy każda polska dyskusja musi skończyć się na idiotycznej argumentacji
    i polityce?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 177. Data: 2011-06-22 12:22:00
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Mam pewność po przeczytaniu tego: "Też często jeżdżę poniżej bo mam
    > ochotę". Z tego co rozumiem, warunki pozwalają ale jadący się wlecze bo ma
    > ochotę a za nim cały sznurek samochodów.

    ojejku ale ja np. tez tak robie i nie robie tego ze zlosliwosci a lenistwa
    badz checi odpoczynku kiedy jeszcze jade. inna sprawa ze nie robie tego w
    jakims ruchu ulicznym ale zdarzalo mi sie jechac i 30kmph po wiejskiej
    drodze jak nic nieu bylo. samochodom nie utrudniam jednak zycia - jak ktos
    sie zbliza to albo umozliwiam wyprzedzenie przyklejajac sie do prawej strony
    albo...przyspieszam...

    o ile autor watku lekko zalatuje trolem i przejnaczeniem faktow na swoja
    modle o tyle nie zgadzam sie z pietnowaniem osob jadacych ponizej limitu.
    sam jezdze zwykle duzo szybciej (choc i tak z wiekiem mi srednia spadla..) i
    nagonka na jadacego 10 czy 20kmph wiecej czy nizej od limitu jest imho
    dupna.

    meczacy flejm:)

  • 178. Data: 2011-06-22 12:27:36
    Temat: Re: celowe o?lepianie w nocy-co Wy by?cie zrobili?
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-06-22, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    > "...bo lubię *zapierdalać*" :)

    Kluczowe było porównanie cyferek z obowiązującymi przepisami :)

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 179. Data: 2011-06-22 12:30:52
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-06-22, kamil <s...@s...com> wrote:

    > Nie dyskutujemy o szlabanach, tylko o świrze spychającym z drogi za
    > przepisowją jazdę 63/70 w nocy na remontowanym odcinku drogi. Łapiesz,
    > czy narysować trzeba?

    Przecież on nie pisał o świrze z TIRa tylko o blokującym z osobówki.

  • 180. Data: 2011-06-22 12:31:30
    Od: Mario <c...@o...pl>

> [...]
    > zycia - jak ktos sie zbliza to albo umozliwiam wyprzedzenie przyklejajac
    > sie do prawej strony albo...przyspieszam...

    Dokładnie tak. Też tak robię. Ale to co piszesz, zasadniczo różni się od
    blokowania ruchu podczas gdy na długim odcinku obowiązuje zakaz
    wyprzedzania.

    pozdrawiam
    mario