  • 141. Data: 2011-06-22 10:32:34
    Temat: Re: celowe o?lepianie w nocy-co Wy by?cie zrobili?
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-06-22, szufla <b...@p...pl> wrote:

    > I co cie tak rozbawilo, czy moze czegos nie ogarniasz ?

    Zacytowany fragment.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 142. Data: 2011-06-22 10:36:32
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Śmieszny jest? Wiesz, jak dla mnie nie ma w tym żadnej śmieszności.
    > Tragedia i litość owszem.

    Tragedia i litosc to dobre okreslenie podmiotu badania.

    > To może lepiej dobieraj takie "argumenty".

    bo jeszcze trafie w elektorat:) ponoc 25% mają
    :)

    uszy do gory:) teraz i tak jest lepiej. nie siedziales zdenerwowany na
    kazdych wiadomosciach/faktach sluchajac co poprzednia ekipa wyprawiala? ja
    owszem. teraz rewelacji nie ma, ale jestem duzo duzo bardziej spokojny....

  • 143. Data: 2011-06-22 10:40:52
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    <cut> olej, syndrom malego fiutka zapewne.

  • 144. Data: 2011-06-22 10:44:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michał,

    Wednesday, June 22, 2011, 10:27:47 AM, you wrote:

    > bo?

    Już podałem przepis. Nie rozumiesz go?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 145. Data: 2011-06-22 10:50:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 21 Jun 2011 21:36:08 -0500 osobnik zwany Pszemol
    wystukał:

    > "masti" <g...@t...hell> wrote in message

    > Nie bardzo, bo wtedy celowo utrudnia ruch kołowy...

    udowodnij, że celowo, a nie po prostu jest niepewny gdzie ma jechać?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 146. Data: 2011-06-22 10:59:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello masti,

    Wednesday, June 22, 2011, 10:50:48 AM, you wrote:

> [...]
    ^^^^^^
    > udowodnij, że celowo, a nie po prostu jest niepewny gdzie ma jechać?

    Podkreślone.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 147. Data: 2011-06-22 11:06:59
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-06-21 23:09, to pisze:
    > [...]Nie, nie zdarzyło mi się nigdy żebym nie był w stanie jechać 70 km/h na
    > wprost, pomijając jazdę po lodzie na letnich oponach. A już na pewno nie
    > latem, w nocy, przy małym ruchu. Wtedy się nie dało, bo powyżej 30-40
    > auto jechało gdzie je bruzdy śniegu i lodu poniosły, a nie na wprost.

    być może:
    - mało jeździsz,
    - nie miałeś okazji jeździć w trudnych warunkach,
    - brak Ci doświadczenia.

    Kiedyś jechałem przez las późnym wieczorem. Wcześniej padało, na
    asfalcie wszystko się odbijało, z naprzeciwka spory ruch, przy drodze
    brak oświetlenia, droga wąska, teren niezabudowany, praktycznie brak
    poboczy i 2-3 metry leci się w dół, a przede mną znikąd pojawiło się
    dwóch pieszych beż żadnych odblasków.
    Gdybym jechał przepisowo i nie przewidywał podobnego zdarzenia, było by
    ciężko.

  • 148. Data: 2011-06-22 11:08:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzysiek,

    Wednesday, June 22, 2011, 11:06:59 AM, you wrote:

> [...]
    > dwóch pieszych beż żadnych odblasków.
    > Gdybym jechał przepisowo i nie przewidywał podobnego zdarzenia, było by

    Zapomniałeś o spadających fortepianach. Nienarodzonych.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 149. Data: 2011-06-22 11:14:40
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    > Zapomniałeś o spadających fortepianach. Nienarodzonych.

    A więc widzisz brak Ci doświadczenia, bo nie jesteś sobie nawet wstanie
    takie przypadki wyobrazić wyśmiewając innych. Ja jeżdżę taką drogą
    codziennie od kilku lat.

  • 150. Data: 2011-06-22 11:34:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzysiek,

    Wednesday, June 22, 2011, 11:14:40 AM, you wrote:

    [...]

    > A więc widzisz brak Ci doświadczenia,

    Cóż, pół miliona kilometrów to za mało.

    > bo nie jesteś sobie nawet wstanie takie przypadki wyobrazić
    > wyśmiewając innych. Ja jeżdżę taką drogą codziennie od kilku lat.

    Bardzo Ci współczuję. Tylko tu mowa nie o Twojej drodze.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl