  • Data: 2011-06-24 11:20:44
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    masti wrote:
    > Dnia pięknego Wed, 22 Jun 2011 18:12:12 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > a to jest jakis obowiązek zapieprzania?

    Jest obowiązek nieutrudniania. Złośliwe zwolnienie do 50 to typowe utrudnianie
    OP był w stanie jechać szybciej, zwolnił bo jak twierdzi (w co nie bardzo
    wierzę) bo się bał, że znowu będzie oślepiony, co jest z resztą debilnym
    wyjaśnieniem bo zmniejszając prędkość tylko zwiększa szanse na to, że będzie
    oślepiany. Postanowił ponauczać i się zdziwił, że trafił na innego nauczyciela.

    BTW. Całość autoprezentacji OP ("polecam" inne wątki przez niego rozpoczęte wraz
    załączonym przezeń materiałem filmowym) jest przykładem na to, że zachowywanie
    się na drodze jak frustrat-nauczyciel nie popłaca -- można trafić na swojego a
    przy tym silniejszego. Tirolot zrobił to co nasz OP ma robić we zwyczaju i czym
    się chwali.

    \SK