  • Data: 2019-11-25 20:25:00
    Temat: Re: celebryci na drodze. Ziobro i uniewinnienie.
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-11-2019 o 18:12, z pisze:
    > Dobra w obecnym stanie prawnym (jeszcze) masz widzieć to co jest na
    > przejściu/jedni. Widziałeś?

    Miejsce w które celowałem widziałem, bo oświetlały je moje światła.

    Ale jakby ktoś zaczął sobie po przejściu iść od przeciwnej strony, to
    albo on wlazłby mi w bok, albo ja bym w niego wjechał, bo ulica szeroka,
    więc połowa przejścia niewidoczna totalnie.

    > Jeśli NIE to nie powinieneś wtedy jechać

    Ale to był lekki deszczyk, więc co, Twoim zdaniem cały Poznań powinien
    się zatrzymać, kierowcy przed każdym skrętem powinni wychodzić z
    samochodu i filować na potencjalnych przechodzących pieszych?

    Właśnie próbuję Ci uświadomić, że tego typu durne literalne przepisy
    mają się nijak do praktyki.
    Nie zawsze jest piękny dzień, świeci słońce i winna jest tylko nieuwaga
    czy prędkość.

    P.S.
    Wzrok mam dobry, okularów nie używam, jeszcze nie ma potrzeby, więc to
    nie to.