  • 1. Data: 2011-03-25 15:32:39
    Temat: [było?] Fiesta vs Sierra
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    Kiedyś był film z crash testu w którym stare, pancerne Volvo 940 roznosi
    w pył nowiutkiego i delikatnego Modusa ;)

    Tutaj video, na którym widać jak malutka, plastikowa Fiesta poprzedniej
    generacji zostaje rozniesiona przez solidną i niezniszczalną Sierrę
    pochodzącą z czasów kiedy księgowi nie wtykali nosa w proces produkcji
    samochodu:
    http://www.youtube.com/watch?v=o2g6XdmmqIE

    Sprawdziłem, że nie było a jak było to bić ;)

    --
    kamil d

  • 2. Data: 2011-03-25 15:38:48
    Temat: Re: [było?] Fiesta vs Sierra
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 25.03.2011 15:32, kamil d pisze:
> [...]
    > generacji zostaje rozniesiona przez solidną i niezniszczalną Sierrę
    > pochodzącą z czasów kiedy księgowi nie wtykali nosa w proces produkcji

    mam w powyższym dopatrywać się sarkazmu? bo jakoś z filmiku wynika coś
    odmiennego niż napisałeś powyżej..

  • 3. Data: 2011-03-25 15:48:27
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-03-25 15:38, Albercik pisze:
    > mam w powyższym dopatrywać się sarkazmu? bo jakoś z filmiku wynika coś
    > odmiennego niż napisałeś powyżej..

    Dobrze kombinujesz :)

    --
    kamil d

  • 4. Data: 2011-03-25 15:56:54
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Dobrze kombinujesz :)

    stare scierki sa fajne:) duze, miekkie zawieszenie
    nie zmienia to faktu ze nie chcialbym byc w skorze tego manekina, a juz
    napewno nie chcialbym oberwac w pysk z kierownicy...

  • 5. Data: 2011-03-25 16:10:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Albercik

    > mam w powyższym dopatrywać się sarkazmu?

    No co Ty, moim zdaniem kamil pisał poważnie tylko po prostu nie obejrzał
    filmiku. Kolejny miłośnik sierry pokonany przez rzeczywistość!

  • 6. Data: 2011-03-25 20:04:20
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-03-25 15:32, kamil d pisze:
    > Tutaj video, na którym widać jak malutka, plastikowa Fiesta poprzedniej
    > generacji zostaje rozniesiona przez solidną i niezniszczalną Sierrę

    Życzę wszystkim grupowiczom, by jeśli już muszą w coś walić, to
    na swojej drodze spotykali jedynie takie samochody bez silnika
    jak te z volva i sierry z "crash-testów".

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 7. Data: 2011-03-25 20:14:04
    Temat: Re: Fiesta vs Sierra
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Tutaj video, na którym widać jak malutka, plastikowa Fiesta poprzedniej
    > generacji zostaje rozniesiona przez solidną i niezniszczalną Sierrę
    > pochodzącą z czasów kiedy księgowi nie wtykali nosa w proces produkcji

    akurat sierra to byla wielka wtopa forda wlasnie przez ksiegowych -
    przyoszczedzili na ilosci punktow zgrzewania i konstrukcja byla bardzo
    slaba...

  • 8. Data: 2011-03-25 23:25:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Mar 2011 12:14:04 -0700 (PDT), hamberg wrote:

    >akurat sierra to byla wielka wtopa forda wlasnie przez ksiegowych -
    >przyoszczedzili na ilosci punktow zgrzewania i konstrukcja byla bardzo
    >slaba...

    Az taka slaba nie byla. Takich pieknych crashtestow nie robilem, ale
    20 lat po polskich drogach zniosla, bez grama oszczedzania.

    J.

  • 9. Data: 2011-03-26 10:00:21
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2011-03-25 20:04, Rychu pisze:

    > Życzę wszystkim grupowiczom, by jeśli już muszą w coś walić, to
    > na swojej drodze spotykali jedynie takie samochody bez silnika
    > jak te z volva i sierry z "crash-testów".

    Serio?

  • 10. Data: 2011-03-26 12:27:14
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-03-25 15:32, kamil d pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=o2g6XdmmqIE

    A co się stało z pasami w Fieście?
    01:10 - kierowca niebieskiego bolidu dojeżdża całym ciałem do deski,
    jakby bez pasów jechał - a zapięte były...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm