eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodybulgot amerykańskiego v8Re: bulgot amerykańskiego v8
  • Data: 2013-05-29 13:29:56
    Temat: Re: bulgot amerykańskiego v8
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 2013-05-29 11:58, Użytkownik Deflegmator napisał:
    > komar <k...@1...cc> Wrote in message:
    >> W dniu 2013-05-29 09:18, komar pisze:
    >>> W dniu 2013-05-29 01:15, t? pisze:
    >>>> Deflegmator wrote:
    >>>>
    >>>>> No wiesz, tak stawiając sprawę, to nie problem też machnąć
    >>>>> wypierdka 1.3 litra i go uturbic. Aby okres gwarancyjny jakoś
    >>>>> przetrwał... :-)
    >>>> Wcale nie jest łatwo zrobić taki silnik w ten sposób, żeby mało palił i
    >>>> dobrze jeździł. Nie bez powodu takie konstrukcje pojawiły się całkiem
    >>>> niedawno.
    >>>>
    >>>>> Tyle, ze jakbym miał wybierać, wziąłbym jednak coś
    >>>>> niezawodnego.
    >>>> Np. V6 z Mustanga, w którym często urywał się wał korbowy po dłuższej
    >>>> jeździe w okolicach 200 km/h?
    >>>>
    >>>>> Amerykańskie silniki też pracują równo. :-) Tylko specyficznie.
    >>>> Pracują tak samo równo, jak europejskie V z przerdzewiałym jednym
    >>>> kolektorem wydechowym.
    >>>>
    >>>>> Silnik imprezy spali co najmniej tyle, co ten z camaro, za to
    >>>>> dlugowiecznoscia prosty amerykaniec go przebije wielokrotnie. Na co
    >>>>> komu taka krótkodystansowa "perelka"?
    >>>> Spróbuj wejść w zakręt Imprezą i Camaro to zrozumiesz. :)
    >>> co zrozumie? że niby przez silnik Camaro słabo zakręca?
    >>>
    >> a propos słabo zakręcających amerykańców, to zobacz jak sobie poradził
    >> Cadillac CTS-V 6.2 na Nürburgring :)
    >>
    >
    > Czy nawet camaro zl1 - auto tańsze niż niejeden pastuch w tdi, a
    > jeżdżące jak superauta z najwyższej półki.

    Do pierwszego zakrętu na którym się okazuje że ma na nim
    stabilność autobusu. :-)
    Statystycznie amerykańskie superauta nadają się do wyścigu
    na ćwierć mili (prosty odcinek) lub wyścigów torowych (dwie
    proste i dwa łagodne i świetnie wyprofilowane łuki.

    Co nie zmienia sytuacji że do przejazdów w trasach są bardziej
    wygodne a ich europejska konkurencja kosztuje kilkukrotnie
    drożej.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: