-
Data: 2013-05-29 13:29:56
Temat: Re: bulgot amerykańskiego v8
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia 2013-05-29 11:58, Użytkownik Deflegmator napisał:
> komar <k...@1...cc> Wrote in message:
>> W dniu 2013-05-29 09:18, komar pisze:
>>> W dniu 2013-05-29 01:15, t? pisze:
>>>> Deflegmator wrote:
>>>>
>>>>> No wiesz, tak stawiając sprawę, to nie problem też machnąć
>>>>> wypierdka 1.3 litra i go uturbic. Aby okres gwarancyjny jakoś
>>>>> przetrwał... :-)
>>>> Wcale nie jest łatwo zrobić taki silnik w ten sposób, żeby mało palił i
>>>> dobrze jeździł. Nie bez powodu takie konstrukcje pojawiły się całkiem
>>>> niedawno.
>>>>
>>>>> Tyle, ze jakbym miał wybierać, wziąłbym jednak coś
>>>>> niezawodnego.
>>>> Np. V6 z Mustanga, w którym często urywał się wał korbowy po dłuższej
>>>> jeździe w okolicach 200 km/h?
>>>>
>>>>> Amerykańskie silniki też pracują równo. :-) Tylko specyficznie.
>>>> Pracują tak samo równo, jak europejskie V z przerdzewiałym jednym
>>>> kolektorem wydechowym.
>>>>
>>>>> Silnik imprezy spali co najmniej tyle, co ten z camaro, za to
>>>>> dlugowiecznoscia prosty amerykaniec go przebije wielokrotnie. Na co
>>>>> komu taka krótkodystansowa "perelka"?
>>>> Spróbuj wejść w zakręt Imprezą i Camaro to zrozumiesz. :)
>>> co zrozumie? że niby przez silnik Camaro słabo zakręca?
>>>
>> a propos słabo zakręcających amerykańców, to zobacz jak sobie poradził
>> Cadillac CTS-V 6.2 na Nürburgring :)
>>
>
> Czy nawet camaro zl1 - auto tańsze niż niejeden pastuch w tdi, a
> jeżdżące jak superauta z najwyższej półki.
Do pierwszego zakrętu na którym się okazuje że ma na nim
stabilność autobusu. :-)
Statystycznie amerykańskie superauta nadają się do wyścigu
na ćwierć mili (prosty odcinek) lub wyścigów torowych (dwie
proste i dwa łagodne i świetnie wyprofilowane łuki.
Co nie zmienia sytuacji że do przejazdów w trasach są bardziej
wygodne a ich europejska konkurencja kosztuje kilkukrotnie
drożej.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 29.05.13 13:49 Deflegmator
- 29.05.13 13:56 Ergie
- 29.05.13 14:16 tá´Ź
- 29.05.13 14:35 Deflegmator
- 29.05.13 15:58 tá´Ź
- 29.05.13 16:39 tá´Ź
- 29.05.13 17:06 Deflegmator
- 29.05.13 17:20 Deflegmator
- 29.05.13 17:37 tá´Ź
- 29.05.13 17:39 tá´Ź
- 29.05.13 20:28 Deflegmator
- 29.05.13 20:37 Deflegmator
- 30.05.13 12:44 DoQ
- 31.05.13 15:11 tá´Ź
- 31.05.13 15:14 tá´Ź
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
Najnowsze wątki
- 2025-03-19 Brak ograniczeń dla chińskiego kapitału - wam nie do rządu, tylko na zmywak do chińskiej knajpy!!!
- 2025-03-19 Wietnam wykłada 500M$ i chce zbudować fabrykę za 50G$
- 2025-03-19 szal-Unia == federacja policyjna
- 2025-03-19 Polsza == państwo policyjne
- 2025-03-19 Grzegorz Płaczek o programie szczepień dzieci. ,,Stworzono eldorado dla firm farmaceutycznych"
- 2025-03-19 Wietnam wykłada 500M$ i chce zbudować fabrykę za 50G$
- 2025-03-19 Gemini
- 2025-03-19 Mokry sen Zenka :)
- 2025-03-19 Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- 2025-03-19 Czy grupa p.s.prawo przetrwa najbliższe wybory (prezydenta)?
- 2025-03-19 Warszawa => Frontend Developer (obszar Angular13+) <=
- 2025-03-19 Czy "niedopuszczony pełnomocnik" jest w prawie się na to skarżyć jak "świadek" zmarła bez zostawienia mu takiej instrukcji?
- 2025-03-19 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-19 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-19 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=