eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodybulgot amerykańskiego v8Re: bulgot amerykańskiego v8
  • Data: 2013-05-29 13:49:34
    Temat: Re: bulgot amerykańskiego v8
    Od: Deflegmator <w...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> Wrote in message:
    > Dnia 2013-05-29 11:58, Użytkownik Deflegmator napisał:
    >> komar <k...@1...cc> Wrote in message:
    >>> W dniu 2013-05-29 09:18, komar pisze:
    >>>> W dniu 2013-05-29 01:15, t? pisze:
    >>>>> Deflegmator wrote:
    >>>>>
    >>>>>> No wiesz, tak stawiając sprawę, to nie problem też machnąć
    >>>>>> wypierdka 1.3 litra i go uturbic. Aby okres gwarancyjny jakoś
    >>>>>> przetrwał... :-)
    >>>>> Wcale nie jest łatwo zrobić taki silnik w ten sposób, żeby mało palił i
    >>>>> dobrze jeździł. Nie bez powodu takie konstrukcje pojawiły się całkiem
    >>>>> niedawno.
    >>>>>
    >>>>>> Tyle, ze jakbym miał wybierać, wziąłbym jednak coś
    >>>>>> niezawodnego.
    >>>>> Np. V6 z Mustanga, w którym często urywał się wał korbowy po dłuższej
    >>>>> jeździe w okolicach 200 km/h?
    >>>>>
    >>>>>> Amerykańskie silniki też pracują równo. :-) Tylko specyficznie.
    >>>>> Pracują tak samo równo, jak europejskie V z przerdzewiałym jednym
    >>>>> kolektorem wydechowym.
    >>>>>
    >>>>>> Silnik imprezy spali co najmniej tyle, co ten z camaro, za to
    >>>>>> dlugowiecznoscia prosty amerykaniec go przebije wielokrotnie. Na co
    >>>>>> komu taka krótkodystansowa "perelka"?
    >>>>> Spróbuj wejść w zakręt Imprezą i Camaro to zrozumiesz. :)
    >>>> co zrozumie? że niby przez silnik Camaro słabo zakręca?
    >>>>
    >>> a propos słabo zakręcających amerykańców, to zobacz jak sobie poradził
    >>> Cadillac CTS-V 6.2 na Nürburgring :)
    >>>
    >>
    >> Czy nawet camaro zl1 - auto tańsze niż niejeden pastuch w tdi, a
    >> jeżdżące jak superauta z najwyższej półki.
    >
    > Do pierwszego zakrętu na którym się okazuje że ma na nim
    > stabilność autobusu. :-)

    :-) To są mity. Wpisz w wiki Nordschleife lap times. Dodge i
    chevrolet rządzą. Pomijając typowo torowe wynalazki typu
    radical.


    > Statystycznie amerykańskie superauta nadają się do wyścigu
    > na ćwierć mili (prosty odcinek) lub wyścigów torowych (dwie
    > proste i dwa łagodne i świetnie wyprofilowane łuki.

    A to też. Bynajmniej nie dlatego, ze wyciągają 20 KM z litra. :-)




    > Co nie zmienia sytuacji że do przejazdów w trasach są bardziej
    > wygodne a ich europejska konkurencja kosztuje kilkukrotnie
    > drożej.
    >
    >


    To już dodatkowy urok. Poziom wyposażenia lincolnow z lat 70-tych
    auta europejskie osiągnęły w latach 90-tych. Niewątpliwą wadą
    amerykańskich samochodów z lat 80 i 90 jest jakość materiałów we
    wnętrzu. Ale to też już się zmienia. Nawet prosty F150 dla
    rednecka jest w najnowszej odsłonie luksusowym pałacem na kołach.
    :-)


    --
    Deflegmator



    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: