eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodybulgot amerykańskiego v8Re: bulgot amerykańskiego v8
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: komar <k...@1...cc>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: bulgot amerykańskiego v8
    Date: Wed, 29 May 2013 09:18:06 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <ko49v7$8f1$1@node1.news.atman.pl>
    References: <ko283t$r83$1@node2.news.atman.pl>
    <51a4baa8$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <ko2ge3$4e7$1@node2.news.atman.pl>
    <51a4d6e6$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
    <ko2vo1$jtc$1@node2.news.atman.pl>
    <51a53aa6$0$1248$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 095160019116.warszawa.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1369811751 8673 95.160.19.116 (29 May 2013 07:15:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 29 May 2013 07:15:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:17.0) Gecko/20130509 Thunderbird/17.0.6
    In-Reply-To: <51a53aa6$0$1248$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493613
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-05-29 01:15, t? pisze:
    > Deflegmator wrote:
    >
    >> No wiesz, tak stawiając sprawę, to nie problem też machnąć
    >> wypierdka 1.3 litra i go uturbic. Aby okres gwarancyjny jakoś
    >> przetrwał... :-)
    >
    > Wcale nie jest łatwo zrobić taki silnik w ten sposób, żeby mało palił i
    > dobrze jeździł. Nie bez powodu takie konstrukcje pojawiły się całkiem
    > niedawno.
    >
    >> Tyle, ze jakbym miał wybierać, wziąłbym jednak coś
    >> niezawodnego.
    >
    > Np. V6 z Mustanga, w którym często urywał się wał korbowy po dłuższej
    > jeździe w okolicach 200 km/h?
    >
    >> Amerykańskie silniki też pracują równo. :-) Tylko specyficznie.
    >
    > Pracują tak samo równo, jak europejskie V z przerdzewiałym jednym
    > kolektorem wydechowym.
    >
    >> Silnik imprezy spali co najmniej tyle, co ten z camaro, za to
    >> dlugowiecznoscia prosty amerykaniec go przebije wielokrotnie. Na co
    >> komu taka krótkodystansowa "perelka"?
    >
    > Spróbuj wejść w zakręt Imprezą i Camaro to zrozumiesz. :)

    co zrozumie? że niby przez silnik Camaro słabo zakręca?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: