-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.bbs-scene.org!border4.nntp.dca.giganew
s.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.co
m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: bulgot amerykańskiego v8
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <ko283t$r83$1@node2.news.atman.pl>
<51a4baa8$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
<ko2ge3$4e7$1@node2.news.atman.pl>
Date: Wed, 29 May 2013 00:19:00 +0200
Message-ID: <kodac01pysn1$.ijque7pd8t86.dlg@40tude.net>
Lines: 23
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.8.50.140
X-Trace: 1369779541 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1210 83.8.50.140:60135
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493598
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 28 May 2013 16:53:53 +0200 (CEST), Deflegmator napisał(a):
> tá´ Wrote in message:
>> Deflegmator wrote:
>>
>>> Do tej pory myślałem, ze to z powodu monstrualnych pojemności i
>>> specyficznego wydechu. A prawda okazuje się inna. Jeden z komentarzy
>>> pod filmikiem tłumaczy, skąd się bierze ten piękny dźwięk:
>>
>> Bierze się z dużej pojemności, chujowego dolotu i wydechu (a więc dużych
>> turbulencji -- turbulencje ładnie brzmią) i ze specyficznej, lekko
>> bezsensownej, kolejności zapłonu.
>>
>> Ogólnie "fajny" dźwięk bierze się z wad konstrukcyjnych tych silników.
>>
>
> Jedyna wada to spalanie, co najwyżej. Te silniki przejezdzaja
> milion kilometrów bez awarii.
Pewnie jak w aucie europejskim zamontujesz klocek pod pedałem gazu w
połowie jego drogi to też dostaniesz 40KM z litra, "amerykańską"
długowieczność i "amerykańską" płaską charakterystykę mocy - bardzo
przydatną w trzybiegowych automatach losujących biegi :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 29.05.13 00:41 Deflegmator
- 29.05.13 01:10 tá´Ź
- 29.05.13 01:15 tá´Ź
- 29.05.13 01:19 tá´Ź
- 29.05.13 07:52 Maciek
- 29.05.13 09:00 a...@g...com
- 29.05.13 09:18 komar
- 29.05.13 10:00 Budzik
- 29.05.13 10:10 Deflegmator
- 29.05.13 10:36 komar
- 29.05.13 11:19 tá´Ź
- 29.05.13 11:53 tá´Ź
- 29.05.13 11:58 Deflegmator
- 29.05.13 12:07 Deflegmator
- 29.05.13 12:37 Maciek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- 2025-02-25 rozliczenia policji
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=