  • 11. Data: 2009-03-30 08:54:33
    Temat: Re: [budżetowy 2k pln dslr z LV] Co wybrać?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Vituniu napisał(a):

    > No wlasnie niestety nie... chyba, ze z drugiej reki.
    > Na chwile obecna (wg. Skapca) za ok. 2100,-
    > to mozna miec K200D z kitem. :/

    GX-20 to K20 a nie K200D. Pisałem o cenie netto. Za 2100 netto masz
    GX-20 na ten przykład w RTV-EURO-AGD.

    j.

    ps. co do G1 - sprawdź szumy na ISO 1600 wczesniej ;P

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania

  • 12. Data: 2009-03-30 09:02:23
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 30.03.2009 januszek <j...@p...irc.pl> napisał/a:

    > Te wymagania nie maja sensu - po cholere lustro skoro ma byc jeden
    > obiektyw? Az sie prosi o hybryde ;) Problem lezy w uzytkowniku ;P

    Jeden w tej cenie (3.) :)

    W wielu przypadkach używa się jednego szkła 90% a pozostałych 10%.
    Problem leży w użytkowaniu :) Ile czasu na body potrzeba <17mm
    i ile więcej niż 200? Ile trzeba jasności <3?
    Jest zainteresowanie ~18-180 ~3.5 i to się robi normą w lustrach, a
    czasami jak trzeba coś ekstra się wkręca coś specjalnego - krótsze,
    dłuższe, jasną stałkę (bo w lustro można).
    Tym bardziej że zaletą lustra nie jest tylko wymienne szkło.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 13. Data: 2009-03-30 09:03:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marek Wyszomirski napisał(a):

    > Poza tym jeśli to LV jest takie same jak w Pentaxie K20D (a czyba właśnie
    > takie jest) to... takie LV można sobie o stosowny kant potłuc.

    Fakt ;)

    j.

  • 14. Data: 2009-03-30 09:04:06
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > GX-20 to K20 a nie K200D.

    Wiem o tym przeciez.

    > Pisałem o cenie netto.

    Fakt, pisales, moja wina. :)
    Nie wiedziec czemu zalozylem, ze od
    poczatku watku chodzi o cene brutto.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 15. Data: 2009-03-30 09:18:51
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    januszek wrote:

    > ps. co do G1 - sprawdź szumy na ISO 1600 wczesniej ;P

    Widziałeś je czy tylko piszesz żeby sobie popisać?

  • 16. Data: 2009-03-30 09:34:40
    Od: "Dariusz Gasior" <d...@g...pl>

    Użytkownik "gietrzy" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jako stary Canoniarz pomyliłem marki.
    > Rzeczywiście ten Panasonic wydaje się być optymalnym wyborem.

    A Olympusa odrzucil:
    "z tym, że Olkowe h-iso mu nie podchodzi a liczy się z koniecznością zdjęć
    (zdecydowanie jpg) bez lampy raczej częściej niż rzadziej."

    Dziwne wydawalo mi sie, ze szumy i tu i tu beda podobne.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 17. Data: 2009-03-30 09:45:12
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    To jest moja opinia.

    > A Olympusa odrzucil:

    A aparatu poszukuje kolega, który jeszcze nie zaakceptował G1.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 18. Data: 2009-03-30 09:58:08
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    Pokazałem koledze G1, ale ma już Panasonika (LZ?) i to jego jakość obrazowania
    jest głównym powodem kupna "czegoś lepszego".
    Widać, że ma ciśnienie na Sony, ale najciekawsze jest to, że odbitki będzie
    robił w 9x3 i 10x15 max. Kazałem mu kupić komórkę 8 MPx ;)

    Zastanawiam się czy ten "słynnie" ostry kit Sony nie dałby rady na tych mikro
    odbitkach, z drugiej strony zostaje jpg a'la Sony... czyli nic nie zostaje.
    Chce jeszcze w miarę dobre makro. Kuba jak jest z 14-42 w tym temacie (makro).

    Wyślę go do MM niech pomaca G1 i zrzuci sobie h-iso i zobaczy czy mu pasuje.

    BTW: dobre LV - pierwszy priorytet, drugi to ISO 1600

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 19. Data: 2009-03-30 10:03:14
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "januszek" napisał
    [...]
    > ps. co do G1 - sprawdź szumy na ISO 1600 wczesniej ;P

    Słusznie.
    Jak je zobaczy to na bank kupi : ))))

    adam

  • 20. Data: 2009-03-30 10:04:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Widziałeś je czy tylko piszesz żeby sobie popisać?

    A gdzie widziałeś że ja pisałem, że ich nie widziałem lub, że je
    widziałem?

    j.