  • 51. Data: 2009-04-01 18:03:05
    Temat: Re: ta da
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > To ja już wiem jak powstała polska ustawa o VAT.
    > Twórcy kupili G1 i usiłowali skopiować idee zawarte w instrukcji :>

    Musisz przeczytać twardo od początku do końca a potem jeszcze raz, od
    początku, ze zrozumieniem. I tak skończysz na inteligentnej automatyce :-)
    Maciek

  • 52. Data: 2009-04-01 20:47:23
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > I tak skończysz na inteligentnej automatyce :-)

    Wbrew pozorom imho najlepszy trub auto na rynku (Canon, Nikon, Sony, Olek).
    Piszę na podstawie LX-3.
    Kiedyś, dla sportu, włączyłem i naprawdę rewelacja, gdyby był jeszcze regulowany
    smart sharpen z menu to i-auto spokojnie mogłoby zastąpic raw.

    pozdrawiam,
    gietrzy