  • 11. Data: 2016-03-11 17:20:09
    Temat: Re: bo ja po prostu...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 11.03.2016 11:24, Pawel "O'Pajak" wrote:
    > Powitanko,

    > Jak by tak jakies bardziej wiarygodne zrodlo...?

    Ale że co? Czekasz aż Beata opublikuje w dzienniku ustaw czy Kurski w
    dzienniku telewizyjnym. Przecież widać jak jest. Co więcej nie ma tam
    niczego, czego każdy rozsądnie myślący się nie spodziewał. To znaczy
    zapierdalali.

    > Przekroczenie predkosci na tej trasie i tak znacznie ponizej indeksu
    > opony

    Ale to na jednopasmowej krajówce. Jeśli wierzyć czasom nagrań to średnia
    wychodzi 140. A to już oznacza, że musieli jechać na ograniczniku (210
    na indeksie 190).

    > BTW sensacja by bylo nagranie jazdy BOR zgodnie z przepisami z dowolnego
    > czasu poczawszy od Gierka.

    No to czemu skoro wiesz, że tak było ot pytasz o "wiarygodne źródło".
    Każdy wiedział, że zgodnie z ograniczeniami to oni nie jechali.

    Shrek.

  • 12. Data: 2016-03-11 17:36:29
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Osobiście widziałem Jaruzelskiego, jak stał grzecznie na czerwonym świetle obok
    mnie.

    Bo dobrze wiedzieli, ze nikt by d' nie ruszyl, zeby przepuscic;-) No ale
    ci co wozili Millera pare razy mnie spychali na wtedy jeszcze 1 pasmowej
    Rosola str., ale sie nie dalem;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 13. Data: 2016-03-11 17:41:37
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ale to na jednopasmowej krajówce. Jeśli wierzyć czasom nagrań to średnia
    > wychodzi 140. A to już oznacza, że musieli jechać na ograniczniku (210
    > na indeksie 190).

    Moglbys pokazac obliczenia jak Ci to wyszlo?
    Ja sie tam nie znam, ale skoro to byla opona, ktora moze przestrzelona
    dalej umozliwiac jazde, to znaczy, ze jestesmy bezpieczni - nasze drogi
    rozp' nawet wrogie czolgi;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 15. Data: 2016-03-11 18:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Oczywiscie ze dba. Gosc ktory kierowal samochodem z ktorego nakrecono
    > film zostanie odnaleziony i przykladnie ukarany. 140 na 70 to powazne
    > wykroczenie.

    :)))
    I jeszcze sprawdza czy rower ma dzwonek!

  • 14. Data: 2016-03-11 18:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > BTW Karetka to część kolumny prezydenckiej?

    Tak, przy takiej jezdzie jest duza szansa na zawał u kierowcy :)

  • 16. Data: 2016-03-11 18:04:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 11.03.2016 17:41, Pawel "O'Pajak" wrote:
    > Powitanko,

    > Moglbys pokazac obliczenia jak Ci to wyszlo?

    Nie liczyłem:

    "Prezydenckie samochody od miejsca wypadku dzieli 100 km. Docierają tam
    w niespełna 40 minut, co również potwierdza, że musiały jechać ze
    średnią prędkość 140 km/h."

    Średnia - zdarzało mi się jeżdzić 200+ (specjalnie dumny nie jestem) i
    mniej więcej takie średnie wyciągałem.

    Shrek.

  • 17. Data: 2016-03-11 18:10:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ale to na jednopasmowej krajówce. Jeśli wierzyć czasom nagrań to
    >średnia wychodzi 140. A to już oznacza, że musieli jechać na
    >ograniczniku (210 na indeksie 190).

    To nie tak - Osiek jest ~6km od austostrady, mozna w 3 minuty
    przejechac.
    A potem mamy ~90km autostrada do miejsca wypadku.
    I to jest mniej wiecej do zrobienia bez przekraczania 150.

    A najwiecej psuja srednia straty czasu sie na wjezdzie na autostrade
    (trzeba zwolnic, bo zakrety ostre), na bramkach, na chwilowych korkach
    przy wezlach, na wyprzedzajacych sie tirach, itp.

    >No to czemu skoro wiesz, że tak było ot pytasz o "wiarygodne źródło".
    >Każdy wiedział, że zgodnie z ograniczeniami to oni nie jechali.

    Na autostradzie niekoniecznie duzo przekroczyli.

    J.

  • 18. Data: 2016-03-11 19:29:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ty sie nie smiej bo przy dzisiejszym stanie techniki i na podstawie danych jakie maja
    rozgarniety uczen piatej klasy szkoly podstawowej by go znalazl. Gosc jest do
    ukarania. Jest zarejestrowane wykroczenie. W panstwie prawa wladza powinna zrobic
    wszystko zeby go slusznie ukarac.

  • 19. Data: 2016-03-12 06:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > go znalazl. Gosc jest do ukarania. Jest zarejestrowane wykroczenie. W
    > panstwie prawa wladza powinna zrobic wszystko zeby go slusznie ukarac.

    Prosze, powiedz ze ironizujesz...

  • 20. Data: 2016-03-12 12:56:17
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

> [...]
    > wychodzi 140. A to już oznacza, że musieli jechać na ograniczniku (210 na

    karetka by za nimi nie dala rady

    --
    pozdr

    Tomasz