  • 51. Data: 2012-01-12 15:27:53
    Temat: Re: bmw f 650 gs
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "Qlfon" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2012-01-05 22:55, AZ pisze:

    > Spokojnie, pracuje nad tym caly czas, jeszcze musze na Amazonie
    > zamowic Twist of the Wrist.

    Mam obie cześci tego w .pdf. Chcesz?:)

    Ja poproszę! na: Y...@t...pl - tylko zamiast łącznika jest znak
    podkreślenia. Z góry dziękuję!
    --
    Yogi(n)

  • 52. Data: 2012-01-12 17:57:17
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2012-01-12 16:27, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Qlfon" napisał w wiadomości grup

    > Mam obie cześci tego w .pdf. Chcesz?:)
    >
    > Ja poproszę! na: Y...@t...pl - tylko zamiast łącznika jest znak
    > podkreślenia. Z góry dziękuję!
    OK, nie ma problemu tylko że jeden z plików ma ponad 45MB:) W mailu
    napiszę co i jak, OK?

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 53. Data: 2012-01-24 12:58:35
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Smiglo mam w dupie.

    auć:)
    a poważniej - pegaso 650 polecam. Jak nie musisz mieć śmigła to
    zaoszczędzisz na ciuszki a pod dupą to samo
    tylko od makaronów:)

    grzech
    pegi

  • 54. Data: 2012-01-30 08:15:21
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "grzech" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    y.googlegroups.com...
    > auć:)
    > a poważniej - pegaso 650 polecam. Jak nie musisz mieć śmigła to
    > zaoszczędzisz na ciuszki a pod dupą to samo
> [...]

    F650 też jest tam robione.

    --
    Grzybol

  • 55. Data: 2012-01-30 08:57:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 30 Jan 2012 09:15:21 +0100 osobnik zwany Grzybol
    wystukał:

    było do 2000. Od tamtej pory w Berlinie

    --
    BMW R1100GS '95