  • 31. Data: 2012-01-05 21:13:08
    Temat: Re: bmw f 650 gs
    Od: amos <g...@g...com>

    On 5 Sty, 21:25, Michał V-R <m...@o...pl> wrote:
    > To od razu uslyszysz, ze masz zla pozycje, hehe :-)

    Nie odbieraj kolegom ich zaslug. To Artur ma zla pozycje! :D

    --
    amos

  • 32. Data: 2012-01-05 21:13:48
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Maga1977"
    > Zalogowalam sie na portalo stricte BMW, duzo juz wiem , tam sa bardziej
    > przyjazni informatorzy

    ale przedstawilas sie? bo z tego co slyszalam, to zrobilo sie tam
    towarzystwo wspolnej adoracji

    piszesz caly czas o f650gs - ale ciagle nie napisalas, czy ten prawdziwy
    (teraz znowu produkowany, ale z inna literka) czy ten dwucylindrowy.
    doprecyzuj czego szukasz, bo tak jak pisali - maly gs jednocylindrowy jest
    troszke wyzszy (w sumie - nie wiem czym strasza - chyba chlopaki maja
    krotkie nogi, albo myla z wersja dakar), natomiast ten gs 650 z silnikiem
    800 jest po prostu niski.

    --
    ania

  • 33. Data: 2012-01-05 21:39:01
    Od: Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl>

    amos napisal

    > Usiadz na niego i zwroc uwage, czy siegasz nogami do ziemi.

    > Niedawno widzialem dame na takim GSie, wygladala bosko do momentu
    > zatrzymania sie na skrzyzowaniu. Wygladala jakby jej byly potrzebne
    > kozaczki z obcasem potrzebne do jazdy na tym moto.

    > W sumie jezdzic sie da i tak lecz w podbramkowych sytuacjach moze
    > zabraknac dlugosci nogi.

    > --
    > amos
    Szukam jednocylindrowego2001-2004, zadne dakar ani dwa cylindry, mam 167
    cm, jezdzilam juz na takim pare godzin, najlepszy w swojej klasie, nie
    mam problemu ze swobodnym postawieniem nog na postoju

  • 34. Data: 2012-01-05 21:55:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-05, amos <g...@g...com> wrote:

    > Nie odbieraj kolegom ich zaslug. To Artur ma zla pozycje! :D

    Spokojnie, pracuje nad tym caly czas, jeszcze musze na Amazonie
    zamowic Twist of the Wrist.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 35. Data: 2012-01-05 22:25:58
    Od: Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl>

    Maga1977 napisal

> [...]

    > cm, jezdzilam juz na takim pare godzin, najlepszy w swojej klasie, nie
    > mam problemu ze swobodnym postawieniem nog na postoju

    A apropo twist of the wrist, czytalam troche, ciekawa pozycja

  • 36. Data: 2012-01-06 00:14:02
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-01-05 22:55, AZ pisze:
> [...]

    Znaczy co, malo postow w miesiacu nabija? ;D

    > Spokojnie, pracuje nad tym caly czas, jeszcze musze na Amazonie
    > zamowic Twist of the Wrist.

    Mam to chyba gdzies w pdfie i 2-ga czesc w divx. Use google, nie Amazona
    ;) Z reszta chyba nawet po polskiemu to sie w koncu ukazalo..

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 37. Data: 2012-01-06 09:41:05
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Maga1977" <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Szukam jednocylindrowego2001-2004, zadne dakar ani dwa cylindry, mam 167
    > cm,

    Wreszcie napisałaś o co Ci chodzi. Jeździłem tym 3 sezony. Musisz najpierw
    się zastanowić czy naprawdę chcesz singla. To zupełnie inna maszyna od
    2-cylindrowca. Myślę, że nie będziesz zadowolona. Praca singla jest
    specyficzna - wibracje, moment obrotowy, zmiany biegów nie w tych momentach
    co np. w 2-cylindrowcu i parę innych szczegółów techniczno-odczuwalnych:-)
    Mrowienie rąk od trzymania kierownicy, juz po kilku km musisz trzepotać raz
    jedną ręką, raz drugą. Na dalszej trasie wibracje masz już w mózgu. Sądzę,
    że dla kobiety to się nie nadaje. Kup sobie transalpa, albo dołóż do nówki
    2-garowej. Takie moje zdanie. Nie napiszę nic co by przemawiało na korzyść
    F650 GS ujeżdżanej przez kobietę. W sumie to i facetom nie polecam. Wybór w
    innych markach jest zdecydownie łatwiejszy i są większe możliwości:-) A
    sfastykę możesz sobie nakleić i na hundzie.

    --
    Grzybol

  • 38. Data: 2012-01-06 10:06:23
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > techniczno-odczuwalnych:-) Mrowienie rąk od trzymania kierownicy, juz po
    > kilku km musisz trzepotać raz jedną ręką, raz drugą.

    Bzdury jakies, albo ty delikatny jestes jakis:-)

    b.

  • 39. Data: 2012-01-06 10:49:30
    Od: Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl>

    Grzybol napisal

> [...]

    > innych markach jest zdecydownie łatwiejszy i są większe możliwości:-) A
    > sfastykę możesz sobie nakleić i na hundzie.

    Luz, jezdzilam na jednym cylindrze 8 lat, wiem co to wibracje, poza tym
    kazdy inny motorek w tej klasie jest drozszy w utrzymaniu
    Ten ma zajebiscie male spalanie, a nie ukrywam ze to dla mnie istotne,
    poza tym nie bede wozila zadnych pasazerow, tylko solowka
    Kiedys smigalam tez na DR 350, tez jeden cylinder
    Ach zapomnialam wspomniec ze motorek ma byc tez na wertepy, a typowego
    enduraka nie chce

  • 40. Data: 2012-01-06 11:07:25
    Od: Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl>

    Maga1977 napisal

> [...]

    > Kiedys smigalam tez na DR 350, tez jeden cylinder
    > Ach zapomnialam wspomniec ze motorek ma byc tez na wertepy, a typowego

    Poza tym jezdze czesto sama, w razie awarii nie spanikuje . W savage
    czesto mialam problemy z alternatorem, zarl tez olej jak smok
    i za kazdym razem jakos sobie poradzilam. Nie sztuka kupic moto o ktorym
    nir ma sie pojecia, nie wiedzac nawet jaki rodzaj silnika posiada
    Zalozyc szpanerskie ciuchy i lans, zatem marka nie jest dla mnie
    najistotniejsza. Smiglo mam w dupie. Poprostu ufam niemieckiej precyzji i
    prostym rozwiazaniom, w mysl zasady " mniej znaczy wiecej"
    Dalej czekam na opinie innych jesli chodzi o eksploatacje....
    Pozdrawiam...M