  • Data: 2014-08-07 23:44:41
    Temat: Re: blocker na telefon stacjonarny
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan A.L napisał:

    > W ramach chrzescijanskiego milosierdzia?

    Też, chociaż ja bym to raczej nazwał strategią kooperacyjną. Wylosoawć
    dwadzieśćia numerów do ludzi, którzy po pięciu sekundach odłożą słuchawkę,
    do dla firmy telemarketingowej żaden ból, o ile za dwudziestym pierwszym
    razem trafi się na jelenia, co po kilku minutach nagabywania da się
    namówić na te cudowne kołdry wełniane. Ja sobie czasem z takim parę minut
    pogadam, bo to niezłe jaja. A że możliwości wkręcenia mnie w cokolwiek
    brak, więc strategia biznesowa się wali, na czym inni może też korzystają.

    Ponadto mam wrażenie, że gdyby mi ktoś co chwię przerywał robotę telefonami,
    które rozłączam w pięć sekund, to by mnie to faktycznie wkurzało. A tak, to
    choć mam rozrywkę. Ostatnio z pięć minut kpiłem z pomysłów namówienia mnie
    na uczestnictwo w kursie zdrowego gotowania na gazie, ale trafiłem na twardą
    sztukę, po której wszystko spływało jak po kaczce. Ta wciąż swoje, że jak
    dam się namówić i podam adres, na który wyśłą zaproszenie, to dopiero się
    przekonam, czy moje złe opinie na tamat takich imprez są słuszne. A że akurat
    miałem przed sobą otwartą stronę GIODO, to podałem adres na Stawki. Razem
    z pełną nazwą instytucji. Przyjęła. Jeszcze pytała o telefon, pod który ma
    zadzwonic i przypomnieć o terminie imprezy (widać im się te numery losowane
    ze starych spisów nie pokazują). Podałem do sekretariatu.

    --
    Jarek