  • Data: 2014-08-18 01:00:10
    Temat: Re: blocker na telefon stacjonarny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 09 Aug 2014 21:25:58 +0200, Maciek napisał(a):
    > Zdjęcia są OK. Doceniam, widać co trzeba.
    > Wydaje mi się, że "polski" zasilacz nie jest stabilizowany.

    Te dwie kreski =, z czego jedna przerywana, chyba to maja znaczyc -
    pulsujacy, niestabilizowany, no chyba ze zle pamietam.

    Ale to impulsowy, wiec mysle ze stabilizowany i malo pulsujacy.

    Albo ten "amerykanski" dostarcza pulsujacego i urzadzenie tego wymaga
    (ujemne napiecia), albo czestotliwosc impulsowki przeszkadza.
    No chyba ze cos jeszcze bardziej skomplikowanego ...

    J.