  • Data: 2014-08-09 21:25:58
    Temat: Re: blocker na telefon stacjonarny
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ikarek napisał:

    > Możliwe, kupiłem 1 w lokalnym sklepie, miał minimalnie za
    > krótką wtyczkę, więc obsiepałem plastik nożem, co widać
    > na zdjeciu poniżej (ale zarówno przed obsiepaniem, jak i po,
    > blocker zachowywał się tak samo - wyświetlał informację, że
    > źle podłączyłem kable telefoniczne).

    Ważne żeby przy wkładaniu do gniazdka pojawił się lekko wyczuwalny
    zaskok. Po to jest ta kryza, czy rowek przy końcu wtyczki. Polaryzacja,
    czyli plus w środku też się zgadza.

    > Mam nadzieję, że docenisz miszczostwo w obróbce zdjęć ;p
    > http://s8.postimg.org/mrtaz6f0l/miszcz_fotoszopa.jpg
    > Z prawej są zdjęcia naszego zasilacza, z lewej oryginalnego.
    > Przy mierzeniu liniałem, wszystkie wymiary wydają sie takie
    > same.

    Zdjęcia są OK. Doceniam, widać co trzeba.
    Wydaje mi się, że "polski" zasilacz nie jest stabilizowany. Jeżeli masz
    jakiś miernik, to sprawdź na zakresie prądu stałego i na wszelki wypadek
    zmiennego ile tam jest woltów bez obciążenia blockerem. Po prostu zmierz
    napięcie na samej wtyczce - tej rurkowej. Koniecznie miernik nastaw na
    zakresie pomiaru napięcia stałego a potem zmiennego.
    Może nawet Chińczyk zamienił polaryzację, czyli plus moze być tak
    naprawdę na zewnątrz. To też sprawdzisz miernikiem.

    Przy okazji - gdybyś kupował nowy zasilacz, to wystarczy znacznie
    mniejszy prąd. 1,5A to dużo, wystarczy znacznie mniej. Byle nie mniej
    niż 100mA.

    Maciek