  • Data: 2014-08-07 23:50:21
    Temat: Re: blocker na telefon stacjonarny
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan A.L napisał:

    > Jest federalna lista "no call". Mozna zarejestrowac swole telefony na
    > odpowiedniej stronie. Telemarketerzy maja obowiazak sprawdzac czy
    > numer jest/nie jest na liscie. Telefon do kogos z listy kosztuje 5
    > tysiecy dolarow. "Spoofing" czyli falszowanei numerow wyswietlanych na
    > caller id kosztuje telemarketera licencje
    >
    > kary nie sa teoretyczne. Rzad federalny jak dotad skasowal dzisiatki
    > milionow dolarow.

    Ja w tym miesiącu skasowałem swojego operatora komórkowego na zwrot
    abonamentu (mam plan na rozmmowy no limit). Musiał mi zwrócić całość
    opłaty za poprzedni okres rozliczeniowy, w którym wysłał mi dwa SMS-y
    marketingowe, na które nie wyraziłem zgody. Amerykany, to cieniasy,
    skoro pozawlają, by kary za ich krzywdy brał w kieszeń rząd federalny.

    --
    Jarek