  • Data: 2014-08-16 10:58:01
    Temat: Re: blocker na telefon stacjonarny
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.08.2014 o 16:01 ikarek
    <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> pisze:

    > Mam nadzieję, że docenisz miszczostwo w obróbce zdjęć ;p

    Doceniamy :)

    > http://s8.postimg.org/mrtaz6f0l/miszcz_fotoszopa.jpg
    > Z prawej są zdjęcia naszego zasilacza, z lewej oryginalnego.
    > Przy mierzeniu liniałem, wszystkie wymiary wydają sie takie
    > same.
    Dużo widziałem ale porównywanie zasilaczy na wymiary?
    tego to nawet najstarsi górale nie pamiętają :)
    Zasilacze się porównuje na to co z nich "wychodzi" czyli jakie napięcie,
    ile mogą dac prądu i polaryzacja na wtyczce,
    porównaj je za pomocą najtańszego miernika marketowego.

    --

    Pozdr
    Janusz