  • Data: 2014-08-04 14:55:38
    Temat: Re: blocker na telefon stacjonarny
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 3 Aug 2014 22:30:37 +0200, "ikarek"
    <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> wrote:

    >Tak różowo niestety nie jest - podejrzewam, że gorzej, niż u nas ;)
    >http://800notes.com/
    >http://abcnews.go.com/Business/secret-finally-stopp
    ing-telemarketers/story?id=20610593

    >I organizacje dobroczynne, i chyba parę innych. Poza tym, AFAIK,
    >amerykańskie regulacje dotyczą tylko amerykańskich firm, więc
    >telemarketerzy sobie dzwonią z Kanady, itd. Firmy oferujące usługi
    >"robocalls" (materiał TV z 2 linku i komentarze pod nim) też mają
    >kompletnie w nosie państwowe rejestry.

    jakies urban legends, czylli kompletne piepzrenie. Problem
    telemarketerow w USA ustal w zasadzie calkowicie. Owszem, instytucje
    charytatywne dzwonia, ale na ogol pzrestaja dzwonic jak sie ich
    poprosi o usuniecie z listy.

    Nei pamietam aby ktos telefonowal z Kanady

    Pwszem, dzwonia z Indii i kayman Islands, ale na tyle nieczesto ze nie
    ma problemu.

    W Polsce to jest zaraza (co mowie z wlasnego dowiiadczenia).
    telemarketerzy dzwonia czesto i sa nachalni. Nei wiem czemu moi
    wspolziomkowie loco Polska z telemarketerami dyskutuja zamiast odlozyc
    sluchawke w cziagu pierwszych 5 sekund

    A.L.