    From: Leszek <l...@w...peel>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: bezprawie (?) w PLay
    Date: Wed, 10 Apr 2013 09:47:10 +0200

    W dniu 2013-04-09 21:33, John Kołalsky pisze:
    > Użytkownik "Leszek" <l...@w...peel>

    > Mówię raczej o Tobie choć zdaje się masz się za ponadprzeciętnego
    Przestaję ogarniać o co Ci chodzi kolego.
    Skoro jednak zacząłeś stosować skalę i wprowadziłeś pojęcie
    "przeciętnej", to bardziej uważam,
    że problem z ogarnięciem zapisów na pojedynczej stronie A4 umowy o
    świadczenie
    usług telekomunikacyjnych może sugerować poziom poniżej przeciętnego
    bądź lenistwo, pośpiech itp. czytającego.

    > Zdecydowanie do tego
    Dyskusja pozamerytoryczna najczęściej właśnie kończy się jak ta.
    Jeżeli masz kolego problem z jakimś punktem to podaj cytat,
    zdecydowana większość na forum pomoże Ci go rozwikłać.

    A dojrzałość polega na tym, że jak się coś podpisuje to albo się to czyta,
    albo bierze na siebie konsekwencje tego, że się nie przeczytało
    (co również czasami czynię zdając się na uczciwość drugiej strony).
    "Widziały gały co brały", a nie lament - bo nie doczytałem/zrozumiałem
    Pozdrawiam serdecznie.