  • Data: 2013-04-07 00:10:00
    Temat: Re: bezprawie (?) w PLay
    Od: K <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-04-2013 00:00, p47 pisze:
    > Zawarłem ongiś umowę z PLAY na czas określony , (co zostało
    > jednoznacznie zapisane w umowie: "czas trwania umowy: -36 miesięcy") na
    > świadczenie usług telekomunikacyjnych. Ponieważ okres ten kończy się
    > obecnie dosłownie za kilka dni zgłosiłem się do salonu tej firmy aby
    > podpisać z nimi nową umowę na innych warunkach lepiej odpowiadającym
    > moim potrzebom, z zachowaniem mojego dotychczasowego numeru, zgodnie z
    > nowelizacją ustawy prawo telekomunikacyjne. Umowa ta miałaby obowiązywać
    > po zakończeniu tego 36 miesięcznego okresu trwania obecnej umowy.
> [...]

    mimo wszystko warto abys przeczytal jednak ta umowe bo na pewno po
    uplywie okresu na jaki zostala zawarta, umowa przechodzi na czas
    nieokreślony (na innych zasadach).

    nie wiem jak to wyglada w play, ale sprobuj sie zalogowac do bok/boa czy
    jak sie to tam u nich nazywa i zobacz czy tam nie ma dla ciebie jakiejs
    propozycji przedluzenia umowy.