  • Data: 2014-07-14 14:58:38
    Temat: Re: bezplatna A2
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-07-14 12:48, Użytkownik Shrek napisał:

    > Ale ufasz, że się na tym zna i to nie piekarz?

    Nie ufam że to nie piekarz, nie mam nic do piekarzy, skoro
    znalazł taką pracę to niech ją dobrze wykonuje.
    A to gwarantuje mi właściciel serwisu.

    > Nie. Za to jak zatrudniam elektryków, to ufam właścicielowi że zatrudnia
    > profesjonalistów. Jak potem okaże się że jeden z drugim nie mają pojęcia
    > "bo robią tylko co szef każe" to pójdę do szefa i powiem, że nie tak się
    > umawialiśmy - jak powie mi że może zatrudniać piekarzy i mi nic do tego,
    > to postaram się, żeby miał na tej budowie pod górkę, a w miarę
    > możliwości, żeby z niej wyleciał - proste?

    I pytanie czy sprawdzasz uprawnienia mechanikom gładko ominąłeś,
    a szkodo bo to jeden z wielu zawodów gdzie formalne uprawnienia
    nie są wymagane podobnie jak od roboli ciągających kable na budowach.
    Ciągnących, bo ludzie je podłączający już powinni uprawnienia SEP mieć.
    To co piszesz o budowie to jakieś bajki, nikt nie wnika w uprawnienia
    czy wykształcenie przygodnych robotników. Maja robić szybko i
    dobrze i jak tak nie robią to opieprza się ich majstra lub szefa.
    Gdybyś kiedykolwiek prowadził jakąś budowę to wiedział być że
    dla ciebie liczy się szybko, tanio i dobrze (w różnej kolejności)
    a nie dyplomy czy papiery podwykonawców.
    A praktyka wykazuje że wpadki trafiają się wszystkim i papier czy
    dyplom nie gwarantuje jej uniknięcia.