    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: bezplatna A2
    Date: Mon, 14 Jul 2014 14:58:38 +0200
    <lpjak2$8ua$1@usenet.news.interia.pl> <lpjic3$u5e$4@dont-email.me>
    <lpo20f$3mt$1@dont-email.me> <lpocn3$39p$1@dont-email.me>
    <lpp4g1$8n8$1@dont-email.me> <lpp8hj$447$4@dont-email.me>
    <lpqmgt$h7b$1@dont-email.me> <lpqn4u$a4o$1@node1.news.atman.pl>
    <lpqraf$aeg$1@dont-email.me> <lpqt5t$h75$1@node1.news.atman.pl>
    <lpqu1t$plv$1@dont-email.me> <lpr2ul$nfc$1@node1.news.atman.pl>
    <lpr5o7$58f$1@dont-email.me> <lprbge$nb$1@node1.news.atman.pl>
    <lprcf6$frl$1@dont-email.me> <lprfir$549$1@node1.news.atman.pl>
    <lprje4$vvu$1@dont-email.me> <lprnok$s6b$1@node2.news.atman.pl>
    <lpu62e$bpe$1@dont-email.me> <lpu6ml$gum$1@dont-email.me>
    <lpu9ts$au$1@node1.news.atman.pl> <lpunpl$p6l$1@node2.news.atman.pl>
    <lpus51$tbp$1@node2.news.atman.pl> <lpuua4$vj3$1@node2.news.atman.pl>
    <lpvljs$c9m$1@node1.news.atman.pl> <lq03tk$ui$1@node2.news.atman.pl>
    <lq08oj$vcn$2@node1.news.atman.pl> <lq0a34$70l$1@node2.news.atman.pl>
    <lq0chp$48b$1@node1.news.atman.pl>

    Dnia 2014-07-14 12:48, Użytkownik Shrek napisał:

    > Ale ufasz, że się na tym zna i to nie piekarz?

    Nie ufam że to nie piekarz, nie mam nic do piekarzy, skoro
    znalazł taką pracę to niech ją dobrze wykonuje.
    A to gwarantuje mi właściciel serwisu.

    > Nie. Za to jak zatrudniam elektryków, to ufam właścicielowi że zatrudnia
    > profesjonalistów. Jak potem okaże się że jeden z drugim nie mają pojęcia
    > "bo robią tylko co szef każe" to pójdę do szefa i powiem, że nie tak się
    > umawialiśmy - jak powie mi że może zatrudniać piekarzy i mi nic do tego,
    > to postaram się, żeby miał na tej budowie pod górkę, a w miarę
    > możliwości, żeby z niej wyleciał - proste?

    I pytanie czy sprawdzasz uprawnienia mechanikom gładko ominąłeś,
    a szkodo bo to jeden z wielu zawodów gdzie formalne uprawnienia
    nie są wymagane podobnie jak od roboli ciągających kable na budowach.
    Ciągnących, bo ludzie je podłączający już powinni uprawnienia SEP mieć.
    To co piszesz o budowie to jakieś bajki, nikt nie wnika w uprawnienia
    czy wykształcenie przygodnych robotników. Maja robić szybko i
    dobrze i jak tak nie robią to opieprza się ich majstra lub szefa.
    Gdybyś kiedykolwiek prowadził jakąś budowę to wiedział być że
    dla ciebie liczy się szybko, tanio i dobrze (w różnej kolejności)
    a nie dyplomy czy papiery podwykonawców.
    A praktyka wykazuje że wpadki trafiają się wszystkim i papier czy
    dyplom nie gwarantuje jej uniknięcia.