  • Data: 2013-09-15 22:36:13
    Temat: Re: bez stacji
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 15 września 2013 16:56:24 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Jak to u nas - droga jest, stacji nie ma.
    >
    > http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,14595664,Dr
    ogowy_absurd__135_kilometrow_bez_stacji_benzynowej.h
    tml

> [...]
    >
    > stronę Oleśnicy. Operator stacji ma również za zadanie budowę
    >
    > restauracji.. Dzierżawić teren będzie przez 20 lat, co miesiąc
    >
    > przekazując GDDKiA czynsz w wysokości 130 tys. zł oraz miesięcznie 3,5
    >
    > proc. przychodów z działalności stacji. Przed jej otwarciem zapłaci 50
    >
    > proc. czynszu."
    >

    > Tym bardziej nalezy sie pospieszyc ... ale co sie potem dziwic ze
    >
    > paliwo drogie. Ponad 4 tys dziennie, 150 zl/h, no ... z 1% przychodow.
    >

    > A tak swoja droga - jakby kto kupil od chlopa kawal pola ... moze
    >
    > jakos sie domagac przylaczenia stacji do drogi ekspresowej ?

    czynsz jest wysoki żeby ktoś przypadkowy czasami nie wygrał przetargu. Na stacji
    będzie z 6 etatów za najniższą krajową i ze dwa po 10-15 tysięcy na rękę, Miesięcznie
    oczywiście. Osoby które będą dostawały tak wysokie wynagrodzenie może i będą
    wiedziały gdzie ta stacja jest ale nigdy na nią do pracy nie przyjadą.