  • Data: 2013-09-16 00:01:24
    Temat: Re: bez stacji
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-15 23:19, k...@g...com pisze:
> [...]
    ogowy_absurd__135_kilometrow_bez_stacji_benzynowej.h
    tml

    > Masz rację. Dużo zależy od szczęścia. Najszczęśliwsi są co co urodzili się jako
    dzieci biskupów, wysokich oficerów milicji, szeroko pojętej kadry SB, sekretarzy
    PZPR, donoszącej na siebie opozycji demokratycznej. Każdy szczęściu dopomoże. Każdy
    dzisiaj wygrać może. Tylko w tej grze czarne i czerwone wygrywa. Dla reszty zabrakło
    fantów w loterii.

    Nie zgadzam się z tym, znam ludzi którzy zaczynali od zera i zarabiają
    naprawdę dobre pieniądze, z resztą sam jak porównam swoją sytuację kilka
    lat temu i teraz to mogę stwierdzić, że da się zrobić coś z niczego*, bo
    zaczynałem praktycznie od zera
    Oczywiście można też 'pierwszy milion' dostać od ojca...

    *-równowaga oczywiście musi być zachowana, oczywiście odbyło się to
    kosztem czegoś innego, i może nawet teraz na mnie pracownik patrzy
    krzywo, bo wydaje mu się że pracuję mniej od niego, a zarabiam więcej...
    Z resztą co tu dużo gadać, newsy przeglądam jak robię sobie przerwę w
    pracy- ale tego przecież 'pracownik za najniższą krajową' nie jest w
    stanie zobaczyć, według niego ja pracuję dużo mniej niż on (bo mnie mało
    w pracy widzi) :)

    Łukasz