  • 21. Data: 2011-07-18 20:18:50
    Temat: Re: bąbel na oponie
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    Grejon wrote:

    > TO już się nudne robi...

    TO w ogóle jakiś dziwny jest.
    Niby z reguły pisze z sensem ale jak się czepi węża ogrodowego albo
    wypadającego klocka, to mam wrażenie, że właśnie na chwilę odstawił
    psychotropy.

    jarek d.

  • 22. Data: 2011-07-18 20:34:04
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 18 Lip, 16:31, mleko <m...@m...ml> wrote:

    > Czy napewno "bombel" powstał przez "agresywne najazdy na krawęzniki"?

    > No własnie. Opona ma wady.
    > Uszkodzenia od kraweznikow, czy innych dziur, nie powoduja powstawania
    > babli.

    :) jaja, ten nick to od "mleka pod nosem"?

  • 23. Data: 2011-07-18 23:07:35
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Z tej grupy dowiedziałem się, że bardzo kreatywnym sposobem zastąpienia
    > uszkodzonej opony jest obwiązanie felgi wężem ogrodowym. Może warto
    > przetestować tą metodę?

    napisales sobie skrypt czy sam robisz kopiuj-wklej?

  • 24. Data: 2011-07-18 23:09:05
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    babel znaczy opona zniszczona - wymien i to szybko
    radze nie jezdzic wcale albo powoli majac swiadomosc ze ci moze strzelic

  • 25. Data: 2011-07-18 23:40:08
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 18-07-2011 15:01, mleko pisze:

    > Ta opona ma gwarancje, reklamuj ją.

    bok opony w miejscu w ktorym zrobil sie babel, jest wyraznie jakby
    szarpniety/dzgniety czyms. obstawiam wlasnie zbyt agresywny najazd na
    kraweznik (byla taka jedna sytuacja jakis czas temu), opona jest nisko
    profilowa.

  • 26. Data: 2011-07-18 23:42:46
    Od: to <t...@x...abc>

    begin jarek d.

    > TO w ogóle jakiś dziwny jest.
    > Niby z reguły pisze z sensem ale jak się czepi węża ogrodowego albo
    > wypadającego klocka, to mam wrażenie, że właśnie na chwilę odstawił
    > psychotropy.

    Odpowiedź (choć nie dosłowną) masz w mojej sygnaturce. ;)

  • 27. Data: 2011-07-18 23:43:12
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Michał Gut

    > napisales sobie skrypt czy sam robisz kopiuj-wklej?

    To wszystko idzie z palca. Mam dobrą pamięć i szybko piszę. ;)

  • 28. Data: 2011-07-19 07:01:38
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-18 23:42, to pisze:
    > begin jarek d.

    > Odpowiedź (choć nie dosłowną) masz w mojej sygnaturce. ;)

    No tak, już wiem, czemu PMSa czytam po 2 piwach :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 29. Data: 2011-07-19 11:02:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości grup
    >Z tej grupy dowiedziałem się, że bardzo kreatywnym sposobem
    >zastąpienia
    >uszkodzonej opony jest obwiązanie felgi wężem ogrodowym. Może warto
    >przetestować tą metodę?

    Mowisz zeby nawinac sporo weza i na to zalozyc opone ?
    Pomijajac trudnoci wykonawcze .. nieglupie. Powietrze tak szybko nie
    zejdzie :-)

    J.

  • 30. Data: 2011-07-19 11:04:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w
    On 2011-07-18 15:55, mleko wrote:

    >Jak sprzedawca przyjrzy sie uszkodzeniu, oponie i sladom na niej, to
    >pewnie jakos to oceni. W koncu na prawie nowej szanowanej oponie nie
    >powinno byc ich wiele.

    A nawet jaki nie bedzie sladow, to co szkodzi odpisac "to skutek
    agresywnego najazdu na kraweznik" :-)

    J.