  • 11. Data: 2011-07-18 15:01:35
    Temat: Re: bąbel na oponie
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2011-07-18 12:16, K wrote:
    > witam,
    > czym grozi bąbel na współczesnej nowej (mniej niz rok) oponie?

    Ta opona ma gwarancje, reklamuj ją.

  • 12. Data: 2011-07-18 15:13:11
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 18.07.2011 12:16, K pisze:
    > witam,
    > czym grozi bąbel na współczesnej nowej (mniej niz rok) oponie?
    > czy taka opona przy powiedzmy prędkości 100km/h ma prawo wystrzelić?
    > czy tez wystrzał to domena opon dętkowych?
    >
    > bąbel zrobił się najprawdopodobniej od zbyt agresywnego najeżdżania na
    > krawężnik.

    Znam przypadek, gdzie ktoś z bąblem jeździł długo, o dużo za długo, na
    pewno ponad rok. Nic na szczęście się nie stało. Ale to nie
    potwierdzenie że nic się nie stanie..
    Wymieniaj jak najszybciej, a do tego czasu załóż zapas, albo chociaż
    oponę z bąblem na tył daj jak to na przednim kole jest.

  • 13. Data: 2011-07-18 15:43:14
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-07-18 14:11, to wrote:

    > Z tej grupy dowiedziałem się, że bardzo kreatywnym sposobem zastąpienia
    > uszkodzonej opony jest obwiązanie felgi wężem ogrodowym. Może warto
    > przetestować tą metodę?

    Na forach ogrodniczych w tym czasie doradzą, iż niedobór węża
    ogrodowego można z powodzeniem zastąpic konewką wykonaną z połówki
    opony.

    --

    memento lorem ipsum

  • 14. Data: 2011-07-18 15:45:04
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-07-18 15:01, mleko wrote:

    > Ta opona ma gwarancje, reklamuj ją.

    Czy napewno pokrywa ona temat "agresywnych najazdów na krawężnik" ?

    --

    memento lorem ipsum

  • 15. Data: 2011-07-18 15:45:48
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.07.2011 15:43, elmer radi radisson pisze:

    > Na forach ogrodniczych w tym czasie doradzą, iż niedobór węża
    > ogrodowego można z powodzeniem zastąpic konewką wykonaną z połówki
    > opony.

    Reduce! Reuse! Recycle! ;)

  • 16. Data: 2011-07-18 15:55:08
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2011-07-18 15:45, elmer radi radisson wrote:

    > Czy napewno pokrywa ona temat "agresywnych najazdów na krawężnik" ?

    Czy napewno "bombel" powstał przez "agresywne najazdy na krawęzniki"?

  • 17. Data: 2011-07-18 16:08:52
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/07/2011 13:04, Vlad The Ripper wrote:

    > Użytkownik "K" <g...@z...gov.pl> napisał w wiadomości

    > Jeździłem jakiś miesiąc na oponie z bąblem. Nic się nie stało na
    > szczęście, a opony i tak już były stare i bieżnik zbliżał się do
    > znaczników, a bąbel tylko przyspieszył wymianę. Myślę, że nie ma co
    > kusić losu. Zeby potem nie było, że "z niewiadomych przyczyn zjechał na
    > przeciwległy pas i zderzył się czołowo z tirem".

    Kiedyś wyskoczył mi bąbel z boku opony po wjechaniu w konkretną dziurę,
    planowałem po weekendzie podjechać po nowe, nie wytrzymała.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 18. Data: 2011-07-18 16:15:22
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-07-18 15:55, mleko wrote:

    > Czy napewno "bombel" powstał przez "agresywne najazdy na krawęzniki"?

    Jak sprzedawca przyjrzy sie uszkodzeniu, oponie i sladom na niej, to
    pewnie jakos to oceni. W koncu na prawie nowej szanowanej oponie nie
    powinno byc ich wiele.

    --

    memento lorem ipsum

  • 19. Data: 2011-07-18 16:31:44
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2011-07-18 16:15, elmer radi radisson wrote:
    > On 2011-07-18 15:55, mleko wrote:

    > W koncu na prawie nowej szanowanej oponie nie
    > powinno byc ich wiele.

    No własnie. Opona ma wady.
    Uszkodzenia od kraweznikow, czy innych dziur, nie powoduja powstawania
    babli.

  • 20. Data: 2011-07-18 16:42:44
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-07-18 16:31, mleko wrote:

    > Uszkodzenia od kraweznikow, czy innych dziur, nie powoduja powstawania
    > babli.

    Oczywiscie ze powoduja. To wlasnie typowy przejaw uszkodzenia osnowy, a
    ta moze ulec mechanicznemu uszkodzeniu wlasnie o kraweznik albo dziure
    w jezdni.

    --

    memento lorem ipsum